رئیس جمهور آمریکا دموکرات‌ها را به دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ و همین طور انتخابات ۲۰۱۶ میلادی متهم کرده است.

 ترامپ دموکرات‌ها را به دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ متهم کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که با تحقیقات نمایندگان دموکرات در خصوص گفتگوی تلفنی جنجالی با رئیس جمهور اوکراین و کمک خواستن از یک رهبر خارجی برای دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ روبرو شده و خطر استیضاح به شدت او را تهدید می کند، دموکراتها را متهم کرده است که در انتخابات ۲۰۲۰ دخالت می کنند، همان طور که در انتخابات ۲۰۱۶ دخالت کرده‌اند.

وی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: دموکرات‌های بیکار، نه تنها در حال دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ هستند بلکه به دخالت در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی ادامه می دهند. آنها باید این اقدامات را متوقف کنند.

دموکراتها هفته گذشته رسما روند تحقیقات برای استیضاح ترامپ را بر اساس شکایت یک افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا آغاز کرده‌اند.

این افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم کرده است که کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش کرده است.

دموکراتهای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به جزئیات مختصری از این اطلاعات جدید دسترسی یافته‌اند ولی گفته‌اند که همین اطلاعات نیز برای ادامه تلاش های مربوط به استیضاح ترامپ، بسیار مهم و ضروری بوده است.

کمیته های اطلاعات، امور خارجه و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا تلاش های وسیعی را برای دسترسی به جزئیات گفتگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور آمریکا آغاز کرده و تاکنون احضاریه هایی را برای پامپئو وزیر خارجه و ۵ نفر دیگر از مقام های ارشد وزارت خارجه ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.