قزوین_ دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان قزوین با بیان اینکه مردم عراق آماده میزبانی از زوار امام حسین(ع) هستند، گفت: مشکل خاصی برای زوار ایرانی اربعین وجود ندارد.

مشکل امنیتی برای حضور زائران ایرانی در عراق وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین حامد کبودوند، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان قزوین اظهار کرد: اربعین فرصتی برای وحدت جهان تشیع است و این وحدت همان پاشنه آشیل نظام سلطه و دست‌نشانده‌های او در منطقه است.

وی افزود: امروز و در آستانه اربعین و حضور میلیونی مردم شیعه جهان در کربلا توطئه برای درهم شکستن این وحدت شدت گرفته است اما نور حماسه حسینی با این توطئه‌ها هرگز خاموش نمی‌شود.

دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان قزوین ادامه داد: هم‌اکنون موکب‌ها در مسیر زوار در ایران و عراق برپا شده و ملت عراق آماده میزبانی از زوار اربعین و امام حسین(ع) هستند.
وی ادامه داد: زوار ایرانی امسال با شعار «الحسین یجمعنا» بار دیگر در کنار زوار عراقی وحدت شیعه را به نمایش خواهند گذاشت.

کبودوند اضافه کرد: موکب‌های استان قزوین نیز هم‌اکنون در حال برپایی هستند و مشکلی از باب امنیت برای این موکب‌ها در عراق وجود ندارد.

وی بیان کرد: بخشی از زوار ایرانی نیز در مسیر حضور یافته‌اند و هیچ مشکلی برای زوار وجود نداشته و نخواهد داشت.

دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان قزوین با بیان اینکه مردم عراق آماده میزبانی از زوار امام حسین(ع) هستند، گفت: توطئه‌ برای ایجاد فراق و جدایی بین ملت ایران و عراق این بار نیز با بصیرت مردم دو کشور شکست خواهد خورد.

وی در پایان یادآور شد: ملت عراق همیشه بهترین میزبان برای زوار حسینی مخصوصاً در ایام اربعین بوده و این بار نیز با درک توطئه دشمنان طبیعتاً بهتر از قبل پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.