البرز- سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن ابراز نارضایتی از شرایط موجود در این باشگاه گفت: در حالی تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتسال را پشت سر می گذاریم که مسئولین تنها تیم البرز در لیگ برتر کشور را رها کرده و با شرایط بسیار سختی دست و پنجه نرم می کنیم.

مسئولین البرز تیم لیگ برتری مقاومت را تنها گذاشته‌اند

فرهاد کشاورز در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در ایامی که تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال با برطرف کردن نقاط ضعف خود تقویت می شوند اما تیم مقاومت با چالش کمبود بازیکن مواجه است که این موضوع برای یک تیم لیگ برتری خنده دار است.

وی با انتقاد از مسئولین ورزش استان البرز گفت: در شرایطی که تنها نماینده البرز در فوتسال با فشار مالی و مشکلات زیاد دست و پنجه نرم می کند اما مسئولین به دنبال انتقال تیم جدید به استان و برگزاری جام حذفی بوده اند.

سرمربی تیم مقاومت شهرداری کرج تصریح کرد: در البرز کمتر کسی دغدغه توسعه ورزش و رشد جوانان را دارد که اگر این گونه نبود اکنون با فرزندان همین استان حرف های زیادی در لیگ برتر داشتیم.

کشاورز با بیان این که اگر مقاومت به رده پایین ترسقوط نکند باید مجسمه مرا بسازند گفت: در ابتدای فصل قول دادم که باتوجه به توانایی بازیکنان می توانیم جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم اما امروز وقتی می بینم که آن ها بدون پول و تغذیه تمرین می کنند احساس خیلی بدی پیدا می کنم.

وی با بیان این که شهرداری تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده گفت: صحبت کردن در خصوص مسائل مدیریتی درحیطه وظایف من نیست اما در نیم فصل اول حمایت های سپاه بود که تیم مقاومت را سرپا نگاه داشت.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن درخواست از مسئولین فوتبال البرز گفت: تقاضا دارم مسئولین فوتبال پیگیر شرایط نابسامان مقاومت باشند و این تیم را پیش از آن که تبدیل به خاطره شود دریابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.