استاد پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» صبح امروز در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت.

استاد پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» درگذشت

به گزارش قدس آنلاین ، استاد پیشکسوت قرآنی «کاظم محمدزاده» صبح امروز در مشهد مقدس دار فانی را وداع گفت.
تربیت شاگردان برجسته و معرفی نخبگان قرآنی به جامعه قرآنی مشهد، استان، کشور و حتی در سطح بین‌المللی از یادگارهای فاخر آن مرحوم است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت مرحوم حاج کاظم محمدزاده پیشکسوت،  استاد و قاری بین المللی قرآن کریم را تسلیت گفت.
متن پیام دکتر جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به شرح ذیل است: 
با نهایت تاثر و اندوه فقدان استاد و قاری بین المللی و پیش کسوت  قران کریم ، مرحوم حاج کاظم محمدزاده را به اساتید و جامعه قرآنی، شاگردان ایشان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم. 
اگرچه آن استاد معظم و گرانقدر قران کریم، دار فانی را وداع گفته و در جمع ما زمینیان نیست، اما تربیت شاگردان برجسته و معرفی نخبگان قرانی به جامعه قرانی مشهد، استان، کشور و حتی در سطح بین المللی از یادگارهای فاخر آن مرحوم است. 
بی تردید تلاش های آن بزرگوار ، در عرصه های توسعه و ترویج فرهنگ قرانی، برای همیشه در یاد مردم باقی خواهد ماند و سوابق فعالیت های ایشان قبل و بعد از انقلاب به ویژه در ایجاد پایگاه آموزش و تلاوت قرآن کریم در حسینیه خیاطهای مشهد،  پس از این نیز راهگشای متدینین و دوستداران فرهنگ قرانی خواهد بود. از محضر خداوند منان برای خانواده محترم و بستگان ایشان صبر بر این مصیبت را خواهانم و برای آن مرحوم علو درجات، در سایه غفران و رحمت خداوندی و در پناه ادعیه زاکیه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و عنایات حضرات معصومین علیهم السلام و بویژه توجهات خاص حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خواستارم .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.