سارا بهمنیار با برتری در دیدار پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ به نخستین مدال طلای کاراته ایران در روسیه دست یافت.

لیگ برتر کاراته وان روسیه| بهمنیار باز هم طلایی شد

به گزارش قدس آنلاین ، روز پایانی از ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019، از صبح امروز(یکشنبه) در روسیه آغاز شد و سارا بهمنیار در دیدار پایانی وزن 50-کیلوگرم به نتیجه یک بر صفر مقابل سارا هوبریش از آلمان پیروز شد و نخستین مدال طلای کاراته ایران را در این مرحله از مسابقات کسب نمود.  

بهمنیار روز جمعه 12 مهرماه برای حضور در دیدار پایانی وزن 50- کیلوگرم ابتدا با نتیجه 6 بر صفر از سد کارمن کلمنت از مجارستان گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 2 بر صفر مقابل ایمانه طالب از الجزایر به برتری رسید. او در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر صفر یی‌تینگ تانگ از هنگ‌کنگ را از مقابل برداشت.

کاراته شایسته کشورمان در دور چهارم نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل نادیا مورالس گومز از اسپانیا به برتری دست یافت تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل لی رانران، دارنده یک مدال نقره و یک مدال برنز آسیا از چین پیروز شد تا به دیدار نهایی صعود کند. بهمنیار در پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در توکیو نیز موفق به کسب مدال طلا شده بود.

پیش از این بهمن عسگری موفق به کسب مدال برنز شده بود و طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی با شکست در دیدار رده‌بندی در جایگاه پنجم قرار گرفته بودند. در ادامه مسابقات و از ساعاتی دیگر ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، و رزیتا علیپور برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.

ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 با حضور 642 کاراته‌کا از 85 کشور جهان از روز جمعه 12 مهرماه در شهر مسکو روسیه آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و نهایی به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.