البرز- مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز با تاکید براینکه تیمش از ظرفیت وتوان لازم برای حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ یک برخوردار است گفت: آنچه نیاز بوده برای موفقیت تیم فراهم شده است.

خود را جزء مدعیان صعود به لیگ یک می‌دانیم

حمید کریمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در ادامه رقابت های لیگ دو ۲۰ مهرماه در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان پاس همدان هستیم وامیدوارم به اولین پیروزی فصل خود در کرج دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش از توان وظرفیت لازم برای حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ دو برخوردار است گفت: هفته گذشته در دیدار جام حذفی مقابل پیکان لیگ برتری نمایش فنی خوبی داشتیم و تجارب ارزشمندی از آن بازی برای بازیکنان جوان ما حاصل شد.

کریمی از جذب دو بازیکن جدید برای تقویت تیم خبرداد و گفت: میلادسلیمان فلاح وابوالفضل زمردی بازیکنانی هستند که اخیرا به تیم اضافه شده اند و امیدوارم حضورشان اثربخش و کمک کننده باشد.

وی در پایان با درخواست از مردم کرج برای حمایت از تیم شهدای رزکان گفت: بارها گفته ام تیم متعلق به مردم است و حمایت از آن برای کسب موفقیت های بیشتر یک ضرورت است بنابراین درخواست داریم به مانند بازی های گذشته شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم وبتوانیم از ظرفیت میزبانی به خوبی بهره ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.