خراسان شمالی-رئیس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی با توجه به استقبال بی نظیر مردم فرهنگ دوست استان از اختصاص یک میلیارد ریال بن مازد برای یازدهمین نمایشگاه کتاب این استان خبرداد.

یک میلیارد ریال بن مازاد کتاب توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم استان در پنجمین روز از نمایشگاه کتاب استان گفت: بن اختصاص یافته به مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال به پایان رسید که با رایزنی ها و پیگیری های ستاد برگزاری این نمایشگاه مبلغ یک میلیارد ریال بن مازاد به نمایشگاه  اختصاص یافت.

وی، اظهار داشت: فردا و همزمان با آخرین روز نمایشگاه کتاب از سوی موسسه نمایشگاه های ایران یک میلیارد ریال بن خرید کتاب برای علاقمندان و مردم فرهنگ دوست و کتاب خوان استان توزیع می شود تا آن ها بتوانند کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رضایی، استقبال مردم، دانشجویان، دانش آموزان و علاقمندان به مطالعه را بی نظیر اعلام کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با برپایی نمایشگاه کتاب استان شاهد توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه دراستان باشیم.

یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه صبح ها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است .

گفتنی است، در نهمین دوره از نمایشگاه نمایشگاه کتاب مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و در دهمین دوره هم ۴۰۰ میلیون تومان بن الکترونیکی خرید کتاب در بین علاقمندان توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.