مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی از صاحبان مشاغل تجاری مرکز استان خراسان شمالی خواست تا هر چه زودتر نسبت به ثبت شماره تلفن خود در سامانه ۱۱۸، اقدام کنند.

صاحبان مشاغل بجنورد جهت ثبت تلفن در سامانه ۱۱۸ اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، محمود گریانلو با اعلام این مطلب تصریح کرد: مخابرات آمادگی معرفی نام و شماره تلفن مشاغل خدماتی، عمومی و تجاری را از طریق سامانه ۱۱۸دارد.

گریانلو هدف از اجرای این طرح را بالا بردن و بهبود فضای کسب و کار در استان دانست و افزود: با اجرای این طرح، صاحبان مشاغل می توانند از یک بستر کسب و کار امن و مطمئن برخوردار شده و شماره تلفن خود را در معرض عموم قرار دهند و به راحتی برای مردم قابل دسترسی باشد.

وی، دسترسی آسان مشترکین به خدمات عمومی را مهمترین مزیت اجرای این طرح دانست و اظهار داشت: اجرای این طرح می تواند از  نصب بنر و چسباندن پوستر و انجام تبلیغ با اسپری و رنگ و ...که برای تبلیغ مشاغل مورد استفاده بوده و بعضا موجب نازیبایی در مناظر شهری میگردد، جلوگیری کند.

مدیر تجاری مخابرات استان، خاطر نشان کرد: در حال حاضر صاحبان مشاغل مرکز استان جهت ثبت شماره تلفن خود در سامانه ۱۱۸ می توانند با همراه داشتن مدارک و مستندات قانونی (جواز کسب - اصل و کپی کارت ملی)علاوه بر غرفه مخابرات در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان واقع در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد با مراجعه به دفتر نمایندگی خدمات مخابراتی واقع در بجنورد، خیابان شریعتی، شریعتی ۲، طبقه فوقانی بانک توسعه تعاون مراجعه کنند.

گریانلو ضمن اشاره به اینکه این طرح در فاز بعدی در سطح سایرشهرستانهای استان اجرا خواهد شد، بیان کرد: امید داریم صاحبان مشاغل از این طریق خدمات خود را به مردم معرفی کنند تا هم شاهد بهبود فضای کسب و کار باشیم و هم دسترسی شهروندان آسان تر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.