البرز- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت:تمام تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه فرهنگی استان به کار گرفته ایم تا همگان به خدمات کتابخانه‌ای دسترسی داشته باشند.

تلاش می‌کنیم همگان به خدمات کتابخانه‌ای دسترسی داشته باشند

احمدعلی هراتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد. بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی مجهز به امکانات استاندارد بوده و خدمات جذاب فرهنگی را به عموم علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

وی افزود: رسالت ما فراهم کردن بهترین زیرساخت‌های فرهنگی برای مردم کتابدوست استان است و تلاش می کنیم پاسخگوی  نیازهای جوانان، نوجوانان، کودکان و خانواده‌های البرزی باشیم.

هراتی ادامه داد: البته همت و مشارکت همه دستگاه‌های شهری نیز در این راستا بسیار اثرگذار و دلگرم کننده خواهد بود و اعتقاد ما این است که باید با روحیه جهادی کارها را پیش برد و خارج از بروکراسی اداری، اقدامات پرشتاب و با قدرت اجرایی شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه مردم ما که در تمام دوران‌ها با ایثارگری و عزم راسخ پشتیبان نظام بوده اند، شایسته بهترین‌ها بوده و هستند، خاطرنشان شد: خوشبختانه فضای استان فضای وفاق، همدلی و همکاری است و باید از این نگاه مثبت و سازنده نهایت بهره را در جهت جهش سرانه های فرهنگی برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.