همدان- تفاهم نامه ای مشترک فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و دانشگاه صنعتی به صورت آموزشی دوجانبه منعقد گردید.

تفاهم نامه دو جانبه همکاری آموزشی  با دانشگاه صنعتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان  وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار کرد: در راستای توانمند سازی و مهارت افزایی دانشجویان و رفع نیاز بازار کار این تفاهم نامه تبادل گردید.

مختاران گفت: چه دانشگاه  ،چه  فنی و حرفه ای نسبت به حل مسایل پیرامون منطقه ی  خویش باید واقف باشند .

وی با بیان اینکه  این تعداد ۲۵ کارگاه آموزشی با حضور کارآفرینان مطرح ایجاد کرده ایم افزود:کارآموز پس از حضور و فراگیری در این کارگاهها به راحتی می تواند درفضای کسب و کار جامعه نقش ایفا کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های ما اشتغال می باشد افزود:بستن این قبیل تفاهم نامه ها باید بتواند  شرایط مطلوبی را در ایجاد اشتغال ایجاد نماید .

مختاران گفت: با همفکری اساتید دانشگاه ،کارآفرینان و اتاق بازرگانی مرکزی را تشکیل دهیم به جهت  بررسی اینکه چه چیزی را به چه فردی بر حسب نیاز منطقه و مزیت های استان آموزش دهیم.

وی با تاکید بر صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال بیان داشت:مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور با حضور شرکای ملی و بین المللی در خصوص رشته های جدید توانایی پذیرش مهارت آموزان را در صنعت توریسم ، گردشگری و هتلداری دارا می باشد.

در ادامه رییس دانشگاه صنعتی همدان گفت: یکی از سیاست هایی که در دانشگاهها باید بیشتر پرداخته شود بحث مهارت آموزی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.