جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: برابر اختیارات قانونی و در راستای نهادینه کردن قانونمداری در شهروندان از روز گذشته با اجرای طرحی، خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه داشته باشند، در جاده های خراسان رضوی توقیف و روانه پارکینگ می‌کنیم.

توقیف خودروها با بیش از یک میلیون تومان جریمه در محورهای خراسان رضوی

محمدعلی احسانبخش  گفت: در حال حاضر ترافیک در همه محورها عادی و روان است و از حجم ورودی‌ها و خروجی‌های اول صبح مشهد نیز کاسته شده است.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ۱۰۳ دستگاه از شرکت اتوبوسرانی مشهد عازم مرز مهران و کربلا هستند که برای جلوگیری از ترافیک، این اتوبوس‌ها را به گروه‌های ۲۵ تایی تقسیم بندی کردیم تا ضمن رعایت فاصله طولی مجاز از بروز ترافیک در مسیر هم پیشگیری شود.

وی در خصوص تمهیدات ترافیکی روز اربعین هم که روز گذشته در بعضی رسانه‌ها منتشر شد، گفت: یقینا تمهیداتی برای ایام اربعین داریم که هنوز اعلام نشده و قبل از آن اطلاع رسانی می‌شود، هرگونه برنامه‌ای در این خصوص فقط باید از طریق ما در پلیس راهور انجام شود.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در خصوص حوادث رانندگی در محورهای خراسان رضوی هم اظهار کرد: روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در کیلومتر ۲۵ محور فریمان به مشهد منجر به فوت دو نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر شد که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

احسانبخش خاطرنشان کرد: برابر اختیارات قانونی و در راستای نهادینه کردن قانونمداری در شهروندان، از روز گذشته با اجرای طرحی خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه داشته باشند در جاده‌های خراسان رضوی توقیف و روانه پارکینگ می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روز گذشته در اجرای این طرح ۸۲ خودرو را شناسایی و روانه پارکینگ کردیم که ۶ مورد آن بیش از ۳میلیون تومان جریمه معوقه داشتند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.