مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در شهر تنها از ساعت ۲۳ الی ۶ صبح و با اخذ مجوز از این سازمان مجاز است.

تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در شهر فقط با اخذ مجوز

به گزارش قدس آنلاین، حسین مختاری اظهار کرد: ازدحام ترافیک یکی از مشکلات بزرگ و رو به گسترش کلانشهرها است که علاوه بر تولید آلاینده‌های زیست محیطی، نارضایتی شهروندان را نیز به همراه دارد.

وی افزود: بر این اساس تبدیل حمل بار در محدوده مرکزی از خودروهای سنگین و نیمه سنگین به سبک، علاوه بر کاهش حجم ترافیک، نقش موثری در کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی ناشی از تخلیه و بارگیری این وسایل خواهد داشت.

مختاری ضمن اشاره به اینکه از ابتدای شهریور ماه تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در محدوده مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به حرم مطهر محدود شده است، اظهار کرد: به همین دلیل تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی و پیرامون حرم مطهر تنها از ساعت ۲۳ الی ۶صبح، با اخذ مجوز از سازمان مدیریت حمل و نقل بار امکان پذیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: البته تردد ناوگان باری حمل و نقل دارو، شرکت‌های نظافتی و دارویی ساعات هایی خاص با توجه به نوع فعالیت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شهریور تاکنون ۷۳۳ مورد اعمال قانون در خصوص تردد بدون مجوز ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین انجام و ۱۲ مورد نیز به دلیل حمل بار نامتعارف و اضافه تناژ و نداشتن مجوز تردد در این محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.