سونی با عرضه Xperia ۸ در بازار ژاپن ، دامنه تلفنهای هوشمند خود را گسترش داده است.

سونی بزودی «اکسپریا ۸» را به بازار می‌فرستد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سونی با عرضه Xperia ۸ در بازار ژاپن ، دامنه تلفنهای هوشمند خود را گسترش داده است. این دستگاه به عنوان آخرین گوشی میان رده این شرکت وارد بازار شده است، این گوشی نمایشگر بلندتر را با نسبت ابعاد ۲۱: ۹ ، طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و دوربین های اصلی دوگانه در عقب را دارد، نکته قابل توجه Xperia ۸ دارای لایهای از Corning's Gorilla Glass ۶ در جلو و عقب است، همچنین این گوشی از فناوری صوتی با وضوح بالا و LDAC سونی برای ارائه یک تجربه رسانهای همه جانبه استفاده میکند.

مشخصات سونی اکسپریا ۸

سونی اکسپریا ۸ از نمایشگر ۶ اینچی با وضوح کامل + HD با نسبت ابعاد ۲۱: ۹ استفاده میکند، این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هستهای Snapdragon ۶۳۰ Qualcomm بهره می برد که سرعت ۲.۲ گیگاهرتز را ارائه میدهد و این چیپست با ۴ گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۸ جفت شده است. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در گوشی وجود دارد که با وارد کردن یک کارت microSD می توان آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد.

در بخش دوربین ، سونی اکسپریا ۸ از یک دوربین اولیه ۱۲ مگاپیکسلی در عقب بهره میبرد که با یک اسنپر ثانویه ۸MP همراه است، این گوشی همچنین دارای قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر و قابلیت بزرگنمایی نوری ۲X است. برای عکسهای سلفی و تماس ویدیویی، یک دوربین ۸MP در بالای صفحه نمایش وجود دارد.

ویژگی های اتصال شامل ۴G LTE ، اسلات های دو سیم کارت ، وای فای دو باند ، بلوتوث ۵ ، USB Type-C ، NFC و A-GPS است و باتری ۲،۷۶۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ، برای آماده به کار بودن این گوشی هوشمند راه اندازی شده است.

قیمت سونی اکسپریا ۸

سونی اکسپریا ۸ با قیمت ۵۴،۰۰۰ ین (۳۶،۰۰۰ ~Rs) و تا پایان ماه جاری در ژاپن به فروش میرسد، این تلفن در چندین رنگ از جمله انواع رنگ خاکستری، مشکی، نارنجی و آبی موجود خواهد بود و هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند بعد از ژاپن در کدام بازارها به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.