سامسونگ امسال با موفقیت تمام انواع سری Galaxy S۱۰ و Galaxy Note ۱۰ را به بازار عرضه کرد، اما زمان آن رسیده که درباره طرح‌های آینده اطلاع رسانی کند.

سامسونگ گلکسی S۱۱ احتمالاً بهمن ماه عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اطلاعات منتشر شده در مورد مشخصات گلکسی S۱۱ کم کم در حال منتشر شدن است و اکنون طبق گفته سامموبیل، سامسونگ قصد دارد تا هفته سوم بهمن ماه از Galaxy S۱۱ رونمایی کند.

براساس این خبر، سری Galaxy S۱۱ احتمالاً در ۱۸ فوریه معرفی می‌شود که دقیقاً پنج روز مانده به شروع MWC ۲۰۲۰ است. این به سامسونگ یک قاب زمانی جسورانه برای نشان دادن دستگاه در سطح جهانی می‌دهد و این رهبرد مانند راه‌اندازی گلکسی S۱۰ در سال ۲۰۱۹ است که سامسونگ تنها تولیدکننده‌ای بود که فقط چهار روز قبل از MWC از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد.

مشخصات و ویژگی‌های Samsung Galaxy S۱۱

Galaxy S۱۱ احتمالاً از Snapdragon ۸۶۵ SoC در بازارهایی مانند آمریکای شمالی و چیپست اگزینوس ۹۸۳۰ در بازارهای دیگری مانند آسیا تغذیه خواهد شد، این دستگاه به احتمال زیاد از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نوع اصلی پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل بالای این سری احتمالاً دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، همچنین شایعه شده است که سامسونگ نسخه ویژه ای را با ۱ ترابایت حافظه داخلی راه اندازی کند.

یک نشت خبری اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی S۱۱  احتمالاً یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۵ برابر داشته باشد، این تلفن هوشمند می‌تواند یک مجموعه شبیه به پریسکوپ را مانند نسخه زوم ۱۰ برابر OPPO Reno را به وجود آورد.

این لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار است با یک سنسور ۱ / ۱.۳۳ اینچی جفت شود که باعث می‌شود نور بیشتری نسبت به سنسورهای کوچکتر وارد دوربین شود، این ویژگی به تصویربرداری در محیط های کم نور کمک بیشتری می‌کند تا تصاویری روشن و باکیفیت‌تر را ثبت کند.

با توجه به ادعا جالب از IceUniverse ، سامسونگ در حال تولید نسخه خاص خود از فناوری Deep Fusion برای رقابت با آیفون ۱۱ پرو است، با این کار S۱۱ قادر خواهد بود چندین تصویر را به طور همزمان ضبط کند و تصویر با وضوح بیشتر ، رنگ ، نوردهی و تراز سفیدی بیشتری را انتخاب کند.

گلکسی S۱۱ احتمالاً مانند گوشی های پرچم دار اخیر این شرکت کره جنوبی جک صوتی ۳.۵ میلی متری را از دست نمی‌دهد. قرار است این اسمارت فون از یک اسکن کنندۀ اثر انگشت در صفحه نمایش از نوع اولتراسونیک بهبود یافته، با یک سطح تشخیص بزرگتر برای پاسخ سریعتر از مدل قبلی خود استفاده کند، طبق گزارش‌ها ، این شرکت بر روی چهار مدل Galaxy S۱۱ کار می‌کند و در حالی که سه دستگاه از ۵G پشتیبانی می‌کنند ، یک مدل با بودجه اقتصادی تر به نام Galaxy S۱۱e احتمالاً در شبکه های ۴G LTE کار خواهد کرد و احتمال زیاد این مدل در به بازارهای محدودی وجود خواهد داشت.

از نظر ویژگی‌های طراحی، گلکسی S۱۱ احتمالاً از حاشیه‌های کوچکتر و صفحه نمایش Infinity-O پانچ بهره می‌برد تا از دوربین جلو استفاده کند، در حالی که احتمالاً Galaxy S۱۱e از دوربین سه گانه بهره می‌برد ، Galaxy S۱۱ و S۱۱ +  چهار دوربین عقب خواهند داشت.

از ویژگی های اضافی می توان به طیف سنج کوچک اشاره کرد که باعث می شود دوربین هر میوه  یا غذایی را می بیند فوراً خصوصیات غذایی آن را نشان دهد و همچنین می توان از این ویژگی برای تعیین رطوبت و میزان چربی روی پوست استفاده کرد.

همچنین گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی یک سنسور دوم است که می‌تواند نوع نوشیدنی‌ها و میزان قند و کالری آن را مشخص کند، Galaxy S۱۱ بر اساس One UI ۲.۱ اندروید ۱۰ اجرا خواهد شد و این دستگاه با پشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس، احتمالاً شارژ سریع ۴۵ وات را به کاربران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.