مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از تصویب سرمایه گذاری خارجی ۱۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزاردلاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان شهریورماه خبرداد.

تصویب ۱۱۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیئت مدیره، اظهار کرد: ۱۲ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۱۱۶ میلیون و ۲۸۳ هزاردلار برای اجرا در استان مصوب شده که بیش از ۹۶ درصد سرمایه مصوب این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی افزود: چهار طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش ۱۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزاردلار و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۴۴۰ نفردر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریورماه مصوب شد.

مهدی‌زاده مقدم با بیان اینکه تمایل سرمایه گذاران خارجی نسبت به سال قبل بیشتر شده بیان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه‌ها بیشتر شود و برای سرمایه‌گذاری و تعاملات بیشتر سرمایه‌گذاری کنند.

وی اضافه کرد: روند رشد و توسعه واحدهای صنعتی پیشرفت داشته و بسترسازی مناسبی که در شکل‌گیری آن موثر بوده تصمیم‌گیری‌های متوازنی بوده که در استان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: از همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در جهت ایجاد تولید و اشتغال بیشتر استفاده می‌کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه صنعت باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.