شیائومی با راه اندازی Mi Full Screen TV Pro در بازار خانگی ، دامنه تلویزیون‌های خود را گسترش داده است.

آشنایی با تلویزیون‌های جدید شیائومی با طراحی بدون حاشیه و پخش ویدئوی ۸K  +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شیائومی با راه اندازی Mi Full Screen TV Pro در بازار خانگی ، دامنه تلویزیون های خود را گسترش داده است، آخرین محصول تجاری در این بخش به عنوان یک تلویزیون پرچمدار وارد شده است که از پخش ویدیوی ۸K پشتیبانی می‌کند. Mi Full Screen TV Pro در سه اندازه ۴۳ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچی ارائه می‌شود، دقیقاً مانند تلویزیون‌های قبلی شیائومی ، تلویزیون جدید نیز از سیستم عامل هوشمند تلویزیون PatchWall AI این شرکت بهره می‌برد و دستیار XiaoAi AI را دارد.

مشخصات و ویژگی های Xiaomi Mi Full Screen TV Pro Pro

Mi Full Screen TV Pro به لطف یک قاب میانی از آلیاژ آلومینیوم ، یک پایه فلزی و یک طراحی سه بعدی Kevlar در پشت از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، تلویزیون از طراحی تقریباً بدون حاشیه با نسبت تصویر ۹۷ درصد رونمایی می‌کند. هر سه نوع اندازه صفحه نمایش تلویزیون ۴K UHD ، پشتیبانی HDR ۱۰ و موتور پردازش تصویر ۹ نسل این دستگاه از یک پردازنده ۱۲ هسته‌ای چهار هسته‌ای Amlogic ۱.۹ گیگاهرتز بهره می‌برد که به طور مشترک توسط Amlogic و Xiaomi ساخته شده است.

با توجه به ویژگی های دیگر، Mi Full Screen TV Pro Sport دارای دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است، تلویزیون دارای بلندگوهای استریو، صوت DTS و Dolby Audio برای ارائه یک تجربه همه جانبه در رسانه است، برای اتصال از Wi-Fi ، بلوتوث، سه پورت HDMI، دو پورت USB و یک درگاه اترنت دو باند بهره می‌گیرد، تلویزیون همچنین دارای ویژگی اتصال هوشمند AIoT است که می‌تواند اطلاعات را از دستگاه‌های IoT نمایش دهد، آنها را از راه دور کنترل کند و از کنترل‌های صوتی پشتیبانی کند.

قیمت تلویزیون تمام صفحه Pro Mi

مدل ۴۳ اینچی Mi Full Screen TV Pro با قیمت ۱۴۹۹ RMB قیمت گذاری شده است. قیمت مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی به ترتیب RMB ۲،۳۹۹ و RMB ۳،۳۹۹ خواهند بود، این تلویزیون از ۲۷ سپتامبر به فروش رسیده است و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قابلیت جهانی Mi Full Screen TV Pro  و زمان عرضه آن در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.