شهرک تخصصی ازدواج برای اولین بار در سطح کشور، در مشهد با هدف ایجاد بسترهای ازدواج آسان و پایدار با کادری جوان و با انگیزه راه اندازی شد.

راه اندازی شهرک تخصصی ازدواج در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، پویا شکر ریز مدیر شهرک تخصصی ازدواج مشهد ، گفت: مجموعه شهرک تخصصی ازدواج پس از ۲ سال تحقیقات مفصل و میدانی و آسیب شناسی توسط تیم کارشناسان جوان و نخبه در این زمینه راه اندازی شده است.


او با بیان اینکه طبق آمار وزارت ورزش و جوانان، مشهد بالاترین آمار ازدواج و متاسفانه بالاترین تعداد طلاق را داراست، ادامه داد: تیم ما پس از آسیب شناسی در این حوزه به این نتیجه رسید که باید علاوه بر تسهیل شرایط مالی ازدواج، پشتیبانی‌های دیگری اعم از مشاوره‌های روانشناسی، حقوقی و مسائل این چنینی از زوجین داشته باشیم و در مراحل مختلف در آغاز زندگی مشترک همراهی شان کنیم.

مدیر شهرک تخصصی ازدواج با اشاره به فراموش شدن ماهیت اصلی ازدواج، گفت: متاسفانه در خانواده‌های امروز، روی مهارت‌های زوجین برای ورود به زندگی مشترک، کار و سرمایه گذاری نمی‌شود و خانواده‌ها بیشتر سرگرم دغدغه‌های دیگری از قبیل کیفیت برگزاری مراسم و تجملات مربوط به آن هستند، ما سعی کردیم در این مجموعه با تیم‌های مشاوره‌ای مجرب، در حد توان به حل این مشکل بپردازیم.

شکر ریز افزود: یکی دیگر از مشکلات جوانان در ابتدای راه مشترکشان، هزینه‌های سنگین و گاه غیر ضروری مراسم عروسی است، معمولا خدمات دهنده‌هایی که زمینه برگزاری مراسم‌ها فعالیت می‌کنند، هزینه‌های بالایی را به زوجین تحمیل می‌کنند و ما در این شهرک با خدمات دهنده‌هایی همکاری می‌کنیم که کف قیمت‌های آن‌ها برای قشر متوسط جامعه به راحتی قابل پرداخت باشد و موارد غیر ضروری و هزینه بردار به زوجین تحمیل نشود.

او با اشاره به نظارت کامل بر عملکرد غرفه‌ها و قرار دادهای شان تصریح کرد: ما در شهرک تخصصی ازدواج با حدود ۱۲ صنف مختلف که با معقوله ازدواج در ارتباط اند، همکاری می‌کنیم و خدماتی از جمله تالار، سالن‌های زیبایی، آتلیه عکاسی، رستوران ها، خدمات مسافرتی و گردشگری، تسهیلات بانکی، مشاوره روانشناسی و حقوقی، بیمه مهریه، کاریابی و مواردی از این دست به زوجین ارائه می‌دهیم.

نمایشگاه دائمی شهرک تخصصی ازدواج در مجتمع اطلس مشهد به زوج‌های جوان خدمات ارائه می‌دهد.
باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.