عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی در روزهای پنجشنبه موافقت کردند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی مراکز اداری در روزهای پنجشنبه

قدس آنلاین: علی ساری با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه طرح تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در کلیه استانها و شهرستانها همانند تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون اجتمای طرح تعطیلی مراکز اداری و آموزشی در روزهای پنجشنبه را به تصویب رساندند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره این طرح گفت: بر اساس این مصوبه کمیسیون، ساعات کار اداره ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷ خواهد بود و ساعت کار مراکز آموزشی نیز از ۸:۳۰ آغاز خواهد شد و ساعات پایان کار آنان در اختیار خودشان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    0 0
    به عنوان کارمند با تعطیل شدن پنج شنبه شدیدا مخالفم. اولا ساعات کار افزایش خواهد یافت و کیفیت کار کاهش .دوم مشکل تامین ناهار برای کارمندان پیش می آید در حالیکه در اکثر ادارات هبچ برنامه ای در این خصوص ندارند و محیط اداره با بوی غذا و غذا خوردن سرکار بهم می خورد .سوم اضافه کار کارمنداناخود بخوداز بین می رود .و ضرر اقتصادی و فشار مضاعفی بر آنها وارد می شود .چهارم ساعات استراحت یا رسیدن به امور خانواده در طول هفته کاهش می یابد.