مسابقه داستان‌نویسی با موضوع «‌اشخاص و چهره‌های مدفون در حرم مطهر رضوی» توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می‌شود.

مسابقه داستان‌نویسی «اشخاص و چهره‌های مدفون در حرم مطهر رضوی» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بسیاری از عالمان دینی، شهدا، هنرمندان، واقفان آستان قدس، رجال سیاسی و نظامی در ادوار تاریخ در جوار بارگاه منور رضوی دفن شده‌اند که دبیرخانه عصرانه داستان‌نویسان رضوی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به منظور آشنایی بیشتر عموم مردم با این اشخاص و شناسایی استعدادهای درخشان در حوزه نویسندگی این مسابقه را به صورت سراسری برگزار می‌کند.
نویسندگان و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود با موضوعات اشخاص و چهره‌های مدفون در حرم مطهر رضوی و یکی از ورودی‌های حرم مطهر رضوی در این مسابقه شرکت کنند.
آثار ارسالی باید در قالب فایل متن یا pdf همراه با مشخصات کامل نویسنده باشد. از هر شرکت‌کننده حداکثر دو اثر با محوریت داستان کوتاه پذیرفته می‌شود که این آثار نباید در دیگر مسابقات و فراخوان‌ها شرکت داده شده باشد.
نویسندگان تا هفتم آبان مصادف با شهادت امام رضا(ع) فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان بله و به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ ارسال کنند که شماره تلفن ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ داخلی ۶۰۳ پاسخ‌گوی سوالات علاقه‌مندان است.
گفتنی است؛ عصرانه داستان‌نویسان رضوی سه‌شنبه‌های هر هفته به دبیری علمی سعید تشکری نویسنده و مدرس ادبیات داستانی و دراماتیک در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر برگزار شده و داستان‌هایی با موضوعات رضوی با حضور نویسندگان خوانش، نقد و بررسی می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.