خوزستان- عضو شورای شهر اهواز درباره معضل درد آور نخاله گفت: گوشه گوشه شهر را نخاله بلعیده، اکنون علاوه بر مناطق حاشیه، حتی در مرکز شهر هم نخاله ها حکم فرمایی می کنند و کنترلی در این باره صورت نگرفته است.

نخاله اهواز را بلعیده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛  سید محسن موسی زاده عضو شورای شهر اهواز در جلسه شورای شهر که امروز ۱۶ مهر برگزار شد، در اعتراض به عملکرد معاونین فرهنگی مناطق اهواز گفت: از شهردار و معاونت فرهنگی مصرانه می خواهیم که کنار مواکب باشند. فقدان حضور معاونت های فرهنگی مناطق نیز در کنار این مواکب حس می شوند. رسالت امام حسین باید تببین شود و این نقص شهرداریست.

موسوی زاده با اشاره به اینکه برخی مواکب بر آیلندها دایر می شود و در فضای سبز آتش روشن می کنند، اشاره کرد: لیوان های یکبار مصرف اطراف مواکب نیز زحمت فراوانی به پارکبان ها می دهد و این لزوم حضور معاونت های فرهنگی را بیشتر می رساند.

فقدان حضور معاونت های فرهنگی در کنار مواکب

وی درباره پروژه های تعطیل شده با ذکر اینکه شهردار اهواز رویکرد فرهنگی دارد لذا باید تمام این پروژه ها هرچه زودتر باید تحویل مردم شود،   این پروژه ها در اهواز را جاده ساحلی  از کوی ملت تا شیبان وپارک ربیع،  زیر گذر پردیس سپنتا، پل دغاغله، زردشت، پل ولایت و مسیر ارتباطی آن به کمربندی فرودگاه، روزگذر امام شرقی  که کاملا تعطیل شده، برشمرد.

موسوی ادامه داد: محموعه ورزشی غدیر کوی علوی نیز به علت قطعی برق تعطیل است. تعطیلی دومجموعه گلستان و ساحلی بانوان هم نقص شهرداری را می رساند. پارک حجاب هم مشکلش تا کنون لاینحل مانده است.

عضو شورا در ادامه معضل درد آور نخاله را دیگر معضل اهواز خواند و تاکید کرد: گوشه گوشه شهر را نخاله بلعیده، اکنون علاوه بر مناطق حاشیه، حتی در مرکز شهر هم نخاله ها حکم فرمایی می کنند و کنترلی در این باره صورت نگرفته است.

فضای سبز و طبیعت شهری بر اثر عدم مراقبت از بین رفته اند ضمن اینکه فضای سبز در بسیاری از مناطق نداریم.

وی افزود: سطل های زباله فلزی مچاله شده اند و در شأن شهر نیستند، درب منهول ها ناپدید شده اند و کسی تاکنون اقدامی نکرده است. ساماندهی وانت بارها لازم است اما حذف آن ها درست نیست زیرا آنها به کم کردن مشکل اشتغال کمک کرده اند.

موسوی با بیان اینکه فروش احشام زنده را مناسب و زیبنده شهر  نیست اظهار کرد: بهداشت و سایر ارگان ها باید برای فروشنده ها مکانی را در نظر بگیرد. بازار جمعه نیز محل مناسبی ندارد و از صبح تا غروب مسیر آن دچار ترافیک سنگین می شود.

شیوه نادرست جمع آوری سگ ها

عضو شورا نبود خط کشی و علائم هشدارها را از ضعف های معاونت حمل و نقل خواند و بحث جمع آوری سگ های ولگرد گفت: بااین روش سازمان پسماند تا ده سال دیگر هم برای جمع آوری سگ ها به نتیجه ای نمی رسدو باید روش دیگری را در پیش بگیرند.

وی از نیروی انتظامی خواست به مشکل عرضه قلیان در پارک ها ورود کرده آن را حذف کنند تا مردم تفریح مناسبی را به همراه خانواده داشته باشند.

این مقام مسئول  خبر داد: در آینده نزدیک شاهد بارندگی خواهیم بود اما شاهد آسفالت نامناسب و ریختن اسفالت بر خاک هستیم. بعد مدتی کش و قوس های تعیین محدود اهواز کارون، اکنون نوبت رسیدگی به وضعیت مشعلی و کمک کردن به این منطقه سیده است. کیانشهر  نیز آسیب جدی در تاسیسات دارد که نیازمند توجه بسیاری است. جوی های سطحی در این مناطق آبگیر باید توسط شهرداری احداث شوند.

وی  گفت: دروازه قرآن که خواسته تمام اعضا شوراست از سمت حمیدیه و عین دو ایجاد شود و ادامه داد: لزوم بازسازی و تعمیر اتوبوس های پارک شده در سازمان اتوبوس رانی، جهت  رفع مشکل قدیمی حمل و نقل اهواز از شهردار و مسئول مربوطه انتظار می رود.

موسوی خطاب به مسئولان شهری عنوان کرد: شمایی که مسئولیت دریافت می کنید، گناه نابخشودنی، کار نکردن از جان و دل برای اهواز بعد از تقبل این پست است. انتظار داریم تمام مدیران مناطق شهرداری کارجهادی را برای رفع محرومیت از سطح شهر انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.