ماه چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره آثار جدید سینمایی‌اش گفت: در دو فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» و «تصویرم در آیینه نیست» بازی کرده‌ام که هر دو در انتظار اکران هستند.

 «یادم تو را فراموش» داستان شهلا جاهد نیست

قدس آنلاین: ماه چهره خلیلی با بیان اینکه قصه فیلم «یادم تو را فراموش» نزدیک به واقعیت است، به خبرنگار ما گفت: گویا آقای ناصر محمدخانی، چند ماه پیش شکایت کرده بودند که فیلم اکران نشود، به نظرم ایشان اصلاً فیلم را ندیده‌اند.اگر فیلم را ببیند، متوجه می‌شود که داستان خیلی متفاوت از واقعیت است. حتی برخی که فیلم را در جشنواره فیلم فجر دیده بودند، می‌گفتند که این فیلم چقدر نگاه مردانه دارد و شخصیت زن در این ماجرا، بد جلوه داده شده است. شکایت ایشان بسیار عجیب بود.
خلیلی با بیان اینکه نقش جذابی در فیلم «یادم تو را فراموش» دارد، درباره آشنایی‌اش با ماجرای شهلا جاهد گفت: پیگیر این ماجرا بودم، زمانی که تازه به ایران برگشته بودم. البته در زمان ساخت فیلم «یادم تو را فراموش» هیچ الگویی از آن ماجرا نگرفتیم یا تأکیدی نشد که مربوط به آن داستان است. فیلم خیلی متفاوت از آن ماجراست و کلا یک داستان دیگر است. شاید الهامی از آن ماجرا باشد ولی اصلاً آن داستان نیست.
او با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه بایستی نسبت به اقتباس‌های سینمایی از اتفاقات واقعی منعطف تر بشوند، گفت: گویی عده‌ای فقط می‌خواهند اعتراض کنند در حالیکه هنر قرار نیست کسی یا کسانی را در یک روایت تاریخی یا واقعیت رخ داده، متهم کند. ای کاش دست فیلمسازان برای روایت داستان‌ها و گفتنی‌هایی که باید گفته شود، بازتر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.