قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار خیرین اربعین گفت: حمایت از اربعین موجب تقویت جبهه مقاومت می‌شود.

حمایت از اربعین موجب تقویت جبهه مقاومت می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی ستادمردمی اربعین استان قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع خیرین اربعین حسینی که به همت ستاد اربعین استان قزوین برگزار شده‌ بود اظهار داشت : اربعین از نظر تبری و ابراز انزجار نسبت به دشمنان اهل بیت یعنی الی قیام الدین، لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت و این لعن و نفرین را در اربعین ما به نمایش می گذاریم.

وی افزود : دانشگاه امام حسین علیه السلام ترم هایی که پاس می کند خیلی بیشتر درس زندگی میدهد در مقابل این دانشگاه هایی که در حال حاظر دانشجویان در آن درس می خوانند، اما ما بین درس و زندگی جدایی انداختیم که باید فردی بیاید و مارا نسبت به این موضوع و جدایی هماهنگ کند.

وی در ادامه افزود : ذکر انی سلم المن سالمکم با پای آهنگ زائران ابی عبدالحسین در اربعین حس می شود و با این عمل باعث عملیاتی شدن این ذکر خواهد شد.

آیت الله عابدینی گفت : زمانی جغرافیای مقاومت اسلامی در فیضیه های قم بود و طلبه ها جرات پیدا کردند و حکومت نظامی را شکستند اما بعد از مدتی جغرافیای مقاومت اسلامی کشور ایران شد و مرز های مقاومت از قم به پل ذهاب، قصر شیرین انتقال یافت.

ی ابراز داشت : در حال حاظر به برکت انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی به دریای مدیترانه، یمن و کشور های مختلف اسلامی رسیده است. در این فضا، مقاومت اسلامی اربعین معنی دیگری پیدا می کند و در حال حاظر قوت قلب رزمندگان یمن، پیاده روی اربعین است.

وی همچنین یادآور شد: مصاحبه سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله، سری از اصرار مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی در این مصاحبه آشکار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.