در حال حاضر، یک اطلاعیه تازه که توسط NokiaPowerUser به اشتراک گذاشته شده است ادعا می‌کند که این شرکت در سال جاری Q۴ گوشی جدید را با نام تجاری ۹.۱ PureView عرضه می‌کند.

نوکیا امسال «۹.۱ PureView» را عرضه خواهد کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طبق شایعات HMD Global در ماه آینده نسخه های نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۶.۲ را عرضه خواهد کرد، در حال حاضر، یک اطلاعیه تازه که توسط NokiaPowerUser به اشتراک گذاشته شده است ادعا می کند که این شرکت در سال جاری Q۴ گوشی جدید را با نام تجاری ۹.۱ PureView عرضه می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، به عنوان یک نسخه پیشرفته از تنظیمات دوربین لنز پنتا، نوکیا ۹ PureView را پیشرفته تر خواهد کرد که در فوریه سال جاری در کنگره جهانی موبایل (MWC) اعلام شده بود.

این نشریه در ماه ژوئن ادعا کرد که شرکت فنلاندی روی دو گوشی هوشمند ۵G کار می‌کند، این گزارش ادعا کرد که یکی از آنها توسط چیپ ست Snapdragon ۷XX جدید طراحی شده است، در حالی که یکی دیگر از تلفن‌های پرچمدار توسط پلت فرم تلفن همراه Snapdragon ۸۵۵ کار می کند.

در آن زمان ادعا کرد که گوشی SD۸۵۵ نوکیا ۵G ممکن است جانشین نوکیا ۹ PureView باشد، گزارش تازه ای از این نشریه نشان می‌دهد که گوشی هوشمند در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ به عنوان نوکیا ۹.۱ PureView وارد بازار خواهد شد، اما پیش از این، انتظار می رفت که در  Q۳سال ۲۰۱۹ به رسمیت شناخته شود.

به همین دلیل است که ورود نوکیا ۹.۱ PureView به Q۴ تحت فشار قرار گرفته است، این شرکت می‌خواهد برخی از مشکلات مربوط به برخی از ویژگی‌های عمده فروش گوشی هوشمند، مانند سیستم دوربین دیجیتال پنتا لنز را رفع کند، این نشریه همچنین بیان کرد که شرکت فنلاندی می‌خواهد از اتفاقات و شایعات ناپسندی که ۹ ماه قبل از انتشار رسمی آن با Nokia ۹ PureView مواجه شد، فرار کند.

HMD Global با شرکت Light ، یک شرکت عکاسی دیجیتال ایالات متحده برای دوربین‌های نوکیا ۹ PureView، همکاری داشته است، انتظار می‌رود این دو شرکت همکاری خود را برای افزایش عملکرد دوربین در آینده برای ۹.۱ PureView نوکیا ادامه دهند.

انتظار می رود که گوشی هوشمند از عملکرد بهتر در بخش هایی همچون ویدئو و عکاسی کم نور بهره مند شود، با استفاده از تکنولوژی دوربین های Light ، شرکت فنلاندی گزارش داده است که سرعت دوربین با ترکیبی از قرار گرفتن در شرایط بهتر و الگوریتم های نرم افزاری پیشرفته، بهبود یافته است.

از آنجایی که انتظار می رود نوکیا ۹.۱  PureView تا پایان سال عرضه شود و می تواند به آخرین سیستم عامل اندروید Q مجهز شود، در نهایت این گوشی هوشمند با صفحه نمایش حفره ای مانند Nokia X۷۱ مجهز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.