حایر دو ماشین لباسشویی جدید تحت سری ۸۲۹ خود را در بازار هند راه اندازی کرده است.

دو ماشین لباسشویی که ۹۹ درصد باکتری‌ها را می‌کشند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، حایر دو ماشین لباسشویی جدید تحت سری ۸۲۹ خود را در بازار هند راه اندازی کرده است، مدل‌های ‘HW۷۰-IM۱۰۸۲۹TNZP و HW۶۵-۱۰۸۲۹TNZP به ترتیب ۷ کیلو گرم و ۶.۵ کیلوگرم در نظر گرفته شده‌اند، هر دو ماشین کاملاً اتوماتیک هستند و از نوع طراحی جلو بار برخوردار هستند.

مشخصات ماشین های لباسشویی کاملاً اتوماتیک

براساس یک بیانیه مطبوعاتی ، این مدل‌های جدید مجهز به یک قطعه عضلانی هستند که باعث کاهش ساییدگی در هنگام شست‌وشوی لکه‌ها می‌شوند، ماشین‌های لباسشویی همچنین دارای فناوری ضد باکتری حایر هستند که طبق گزارش‌ها می‌توانند ۹۹ درصد میکروب‌ها را از بین ببرند.

با سرعت چرخش حداکثر تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه، دستگاه‌ها همچنین قادر به بیرون آمدن کامل آب از لباسشویی هستند و زمان خشک شدن لباس‌ها را کوتاه‌تر می‌کنند، علاوه بر این هر دو مدل از یک صفحه نمایش LED برای مدیریت عملیات‌ها و امکانات نیز استفاده می‌کنند.

علاوه بر همه این ها، مدلهای جدید با فناوری Near-Zero Pressure همراه هستند که حتی در صورت کم بودن فشار آب، لباس‌ها را به خوبی شست و شو می دهد. HW۷۰-IM۱۰۸۲۹TNZP یک فناوری موتور اینورتر را تولید می‌کند که هنگام کار سر و صدای کمتری ایجاد می کند و ضمن صرفه جویی در برق از ساییدگی لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

این دستگاه طبق استانداردهای اروپایی دارای رتبه انرژی A +++ -۳۰ درصد است، این استاندارد می‌تواند تا ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کند و هزینه‌های شما را کاهش دهد.

اریک براگانزا، رئیس کمپانی حایر هند گفت: "ما در حایر متعهد هستیم که خواسته‌های مشتریان را برآورده کنیم، در شیوه زندگی پر سرعت مدرن امروز، مصرف کنندگان می‌خواهند راه حل های شستشوی سریع ، بدون سر و صدا و... همه را داشته و راحت باشند، ما با معرفی سری ۸۲۹، طراحی لوکس و با ویژگی‌هایی بسیار پیشرفته را ارائه می‌دهیم تا با بهترین کیفیت در فناوری کلاس و تجربه شستشوی جامع ، به شما مشتریان ارائه شده باشد. برای حایر ، خانواده های هندی همچنان یک اولویت هستند و ما همچنان محصولات با الهام از مشتری را برای ارتقای تجربه هر خانواده هندی ادامه خواهیم داد.

قیمت و در دسترس بودن

مدل ۷ کیلوگرمی با برچسب قیمت ۳۵،۹۹۰ روپیه به بازار عرضه شده است اما مصرف کنندگان می توانند آن را در نمایندگی با قیمت ۳۵.۲۴۰ روپیه دریافت کنند. ماشین لباسشویی ۶.۵ کیلوگرمی با قیمت ۳۲.۹۹۰ روپیه ارائه می‌شود اما مشتریان می‌توانند آن را با قیمت ۳۲،۲۴۰ روپیه دریافت کنند، هم اکنون هر دو مدل برای خرید در هند در دسترس هستند و به زودی به اکثر نقاط جهان نیز عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.