رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: ۴۵۵ پلیس از کارکنان ناجا در خراسان رضوی از ایتام و محسنین کمیته امداد حمایت مالی و معنوی می‌کنند.

۴۵۵ پلیس در خراسان رضوی حامی کودکان یتیم و نیازمند هستند

به گزارش قدس آنلاین، حسن اسلامی گفت: این ۴۵۵ نیکوکار از کارکنان ناجا در خراسان رضوی از ۸۶۰ کودک یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که ۳۸۵  نیکوکار حامی ایتام و ۷۰ نفر حامی محسنین هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه کارکنان ناجا در کنار ایجاد امنیت برای عموم مردم در طرح نیکوکارانه اکرام ایتام و محسنین این نهاد مشارکت دارند تا فرزندان یتیم و محسنین از مسائل مالی و عاطفی کمتر رنج ببرند، ادامه داد: از ۸۶۰ کودک مورد حمایت توسط کارکنان ناجا ۸۱۰ فرزند یتیم و ۶۰ فرزند محسنین هستند.

وی بیان کرد: همکاری کارکنان ناجا با طرح‌ مشارکتی اکرام ایتام کمیته امداد از سال ۸۸ شروع‌ شده که هر ساله شاهد افزایش میزان حضور فرماندهان و نیروهای مختلف پلیس در این بخش هستیم.

اسلامی حداقل واریزی به ازای هر فرزند تحت حمایت این نهاد در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را ماهانه حداقل۵۰ هزار تومان دانست و افزود: این حامیان در ایام و مناسبت‌های مختلف سال علاوه بر واریزی ماهیانه به دیدار فرزندان معنوی خود می‌روند و با توجه به توانشان مشکلات آن‌ها را مرتفع می‌کنند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی یادآور شد: استقرار پایگاه‌های جذب حامی برای طرح‌های مختلف با توجه به تقاضای سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۳ تا ۲۰ مهرماه هفته ناجا نامگذاری شده است، یادآور شد: به‌مناسبت این هفته با ارسال پیامک، دیدار حضوری، ارسال دلنوشته فرزند یتیم به حامی و اهدای لوح تقدیر از مقام این نیکوکاران تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.