مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خیرین نیک اندیش ۱۰۰ میلیارد تومان برای یک سال اخیر برای نوسازی و تجهیز مدارس استان کمک کرده اند و همچنین ۱۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی هزینه شد.

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین برای نوسازی و تجهیز مدارس در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده  در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه فرهنگیان و افتتاح دانشگاه فرهنگیان واحد دختران در محل تالار کاشفی سبزوار اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۹۰ طرح آموزشی در قالب یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس برای ورود دانش آموزان به بهره برداری رسیده است.

وی از رتبه نخست خراسان رضوی در کشور با تلاش‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در خصوص آماده سازی فضاهای آموزشی برای ورود دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش سبزوار بیان کرد: از مجموع تعداد ساخت کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید، ۶۰۲ کلاس درس با کمک خیرین نیک اندیش و ۶۰۲ کلاس درس دیگر از محل اعتبارات دولتی ساخته شده است.

خدابنده تصریح کرد: خیرین نیک اندیش ۱۰۰ میلیارد تومان برای یک سال اخیر برای نوسازی و تجهیز مدارس استان کمک کرده اند و همچنین ۱۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی هزینه شد.

وی یادآور شد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، چالش کمبود نیروی انسانی در ابتدای سال تحصیلی جدید رفع شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.