رئیس اتحادیه موسسات کرایه خودرو سواری مشهد گفت: کرایه خودرو از طریق اپلیکیشن هایی مانند دیوار در فضای مجازی که بسیار شایع شده است فاقد نظارت بوده و پشتوانه قانونی نیز ندارد.

کرایه اینترنتی خودرو در مشهد پشتوانه قانونی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سید مجید محمودیان افزود: کرایه اینترنتی خودرو به معضلی برای این صنف تبدیل شده که باید از سوی نهادهای نظارتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ موسسه کرایه خودرو دارای پروانه کسب در مشهد اظهار داشت: این موسسات یا خود از تعدادی خودرو برخوردار هستند یا خودروهای افراد دیگر را در اختیار می گیرند تا بتوانند آن را کرایه دهند.

وی گفت: همه نوع خودرو ایرانی و خارجی توسط موسسات کرایه خودرو سواری در مشهد به متقاضیان ارائه می شود که اغلب نرخ نامه ندارند و عرف بازار تعیین کننده مبلغ کرایه برای انواع خودروها در مدت زمان معلوم است.

رئیس اتحادیه موسسات کرایه خودرو سواری مشهد افزود: مدل خودروهای کرایه ای در این موسسات پژو، سمند، بنز، انواع تویوتا و مدل های دیگر است که کمترین مبلغ کرایه آن مربوط به پژو ۲۰۶ به میزان روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان و بیشترین مبلغ کرایه مربوط به تویوتا لندکروز به میزان روزانه ۸۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خودروها به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه به متقاضیان کرایه داده می شود و تقاضا برای کرایه خودرو سواری در مشهد زیاد است و بیشتر تقاضاها مربوط به خودروهای پژو و سمند بوده و متقاضی خودروهای مدل بالا اغلب تازه عروس ها و تازه دامادها هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.