خراسان شمالی-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در این نمایشگاه مردم فرهنگ دوست استان پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال کتاب از طریق بن و حدود شش میلیارد و پانصد میلیون ریال هم بدون اخذ بن مبادرت به خرید کتاب نمودند.

۱۲ میلیارد ریال خرید از یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: خراسان شمالی به لحاظ استقبال مردم و خرید، پر رونق ترین نمایشگاه کتاب را تجربه کرد.

وی، با اشاره به استقبال کم نظیر مردم استان از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اظهار داشت: حدود ۶۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که طبعا این استقبال خوب همچون گذشته باعث استقبال ناشران از نمایشگاه های استان خواهد شد.

فرخنده، در ادامه از تقاضای افزایش صددرصدی سهمیه بن کتاب در نمایشگاه سال بعد خبر داد و افزود: طی مکاتبه انجام شده با موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران این موضوع در دست اقدام و پیگیری است.

وی، در پایان از مردم فرهنگ دوست خراسان شمالی همکاری و همراهی های مسئولان استان، معاونت فرهنگی، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اعضای ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب قدردانی کرد.

فرخنده، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۲۵۱ ناشر از سراسر کشور ۵۵ هزار عنوان کتاب عرضه کردند.

گفتنی است، در این نمایشگاه از ۲۳ عنوان کتاب رونمایی و ۱۳ نشست تخصصی در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.