بازیگر سریال ستایش گفت: قصه خوب و نگاه درست کارگردان در یک کار مطمئنا به یک خروجی خوب خواهد انجامید.

پری سیما برای انتقام آمده است

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: این شبها مخاطبان جعبه جادو شاهد حضور شاید منفورترین شخصیت زن تلویزیون  هستند. شخصیتی که به‌واسطه اعمال و رفتاری که در داستان و در قبال اغلب نقش‌های اصلی دارد، عنوان منفی‌ترین شخصیت سریال را بین مخاطبان از آن خود کرده است. با فریبا نادری به انگیزه حضورش در نقش پری سیما ی سریال ستایش گفتگویی ترتیب داده ایم که می خوانید:

قدس آنلاین: پری سیما نسبت به دو سری قبل سریال ستایش چقدر تغییر کرده و شما به عنوان بازیگر چه چیزی به نقش اضافه کرده اید؟

نادری:پری سیما در ستایش ۱ کودک بود در ستایش ۲ رگه‌های کینه او هر چند تا قسمت‌های آخر مشخص نبود ولی در یک سوم انتهای سریال بالاخره مخاطب متوجه قصد و نیت او و اینکه با چه نقشه‌ای وارد خانواده فردوس شده است می‌شود در ستایش3 اما قضیه برای همه روشن می‌شود به دلیل اینکه کاراکتر دیگر فیلم بازی نمی‌کند و صراحتاً می‌گوید که آمده و می‌خواهد حقش را از خانواده فردوس و بخصوص عمه اش که حالا هووی اوست بگیرد و اصلا به نیت انتقام آمده است در نتیجه خباثت و بدجنسی پری سیما کاملاً برای مخاطب قابل رؤیت است.  در خصوص بخش دوم سؤالتان باید بگویم که قلم سعید مطلبی به قدری روان و زیبا بود که نیازی نبود من چیزی به نقش اضافه کنم و فقط کافی بود کمی متمرکز باشم و از کارگردان کمک بگیرم تا بتوانم در ارائه نقش موفق باشم. قصه خوب و نگاه درست کارگردان در یک کار مطمئنا به یک خروجی خوب خواهد انجامید.

قدس آنلاین:در قسمت دوم ستایش پری سیما با شخص حضکت فردوس روبه رو بود ولی در سری جدید انگار دست از سر حشمت فردوس برداشته و بیشتر درگیر با آدمهای اطراف اوست. آیا این دو شخصیت در انتهای داستان بار دیگر به هم خواهند رسید؟

نادری: اجازه بدهید در این خصوص تا انتها با بیننده پیش برویم و همزمان با پخش هر قسمت ببینیم چه اتفاقی برای هر دو شخصیت می افتد. ولی بله اینکه دیگر با حشمت فردوس روبه رو نمی‌شود چون به او نیازی ندارد او هر چه را که می خواسته از فردوس گرفته و الان فقط باید رد پایش را پاک کند.

قدس آنلاین: پری سیما شخصیت خیلی منفی است آیا قرار است در نهایت به عاقبت همه آدمهای بد دچار شود؟

نادری: من معتقدم که بخشی از بهشت و جهنم در همین دنیا است هر آدمی در قصه ما دارد تقاص کارهایی را که در گذشته انجام داده است، دارد پس می‌دهد قطعاَ پری سیما هم از این قاعده مستثنی نیست و او هم باید یک روز جواب تمام کارهایی را که انجام داده پس بدهد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.