تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت نظرات مردمی در اداره امور آستان قدس رضوی گفت: نظرات مردمی را از طریق صندوق‌های ویژه‌ای که در حرم مطهر قرار داده‌ایم، سامانه تلفنی ۱۳۸ و همچنین از طریق فضای مجازی دریافت می‌کنم.

نظرات مردمی را از طریق فضای مجازی و سامانه ۱۳۸ دریافت می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، حجتالاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با ائمه جماعات حرم مطهر رضوی که در تالار ولایت بارگاه مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه این دست دیدارها، تبادل نظرات و هم‌اندیشی‌ها تدوام داشته باشد، گفت: لازم است سازوکارهایی را فراهم کنیم تا ائمه جماعت از سیاست‌های آستان قدس رضوی اطلاع داشته باشند و هم ما از نظرات شما مطلع باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی  درخصوص راه‌های دریافت آراء و نظرات مردمی بیان کرد: نظرات مردمی را از طریق صندوق‌های ویژه‌ای که در حرم مطهر قرار داده‌ایم، سامانه تلفنی ۱۳۸ و همچنین از طریق فضای مجازی دریافت می‌کنیم و بنده معمولا زمان زیادی را صرف خواندن این نامه‌ها و نظرات می‌کنم.

وی با اشاره به درخواست های مردمی نسبت به پخش صوت قاریان مطرح جهان اسلام در حرم مطهر رضوی، گفت: این طرح در دست بررسی است تا در اماکنی که قرآن به صورت زنده پخش نمی‌شود، از صوت قاریان مطرح بویژه قاریان مصری به خاطر زیبایی صوت و حس متفاوتی که به شنوندگان می‌دهند، استفاده کنیم.

حجتالاسلام والمسلمین مروی در خصوص اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در سطح اماکن متبرکه در مواجهه با بدحجابی، گفت: تیم‌های تحقیقاتی برای بررسی علمی این موضوع تشکیل شده تا برنامه‌ای مدون برای اجرای مؤثر امر به معروف و نهی از منکر در سطح اماکن متبرکه رضوی تدوین شود.

وی با تأکید بر اقامه شعارهای انقلابی در فضای بارگاه منور حضرت رضا(ع) گفت: شعارهای «مرگ بر انگلیس، آمریکا و اسرائیل»، معنای زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) و همان فراز «اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلی ذلِکَ» در زیارت عاشورا و لعن فرستادن به هارون‌ها و مأمون‌های زمان است.

حجتالاسلام والمسلمین مروی یادآور شد: شعار «تکبیر»، شعار انقلاب است و در حرم مطهر نیز به دنبال پر رنگتر شدن آن هستیم.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.