خراسان شمالی-در پی وقوع یک فقره تیراندازی در بیمارستان آیت ا... هاشمی شیروان، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از برخورد جدی دستگاه قضایی با اخلالگران نظم،امنیت و آسایش عمومی و هنجارشکنان خبر داد.

یک فقره تیراندازی در بیمارستان در شیروان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، عبدالرضا هدایتی نیا با بیان این که خبر و با اشاره به عنوان امنیت بالای استان و شهر شیروان تصریح کرد: شیروان یکی از شهرهای امن استان و کشور به شمار می آید و به همین اعتبار دستگاه قضایی به هیچ وجه اقدامات افراد معدود برای ایجاد اخلال در نظم و انضباط و تعرض به امنیت عمومی مردم ولایتمدار و قانون مدار این شهر را برنمی تابد.

وی در خصوص ماجرای هفت تیرکشی فردی در بیمارستان شیروان اظهار داشت: در پی منازعه دسته جمعی تعدادی از اعضاء و بستگان سببی و نسبی یک خانواده به ویژه درگیری بین ۳ برادر که در حوزه مسائل مالی اختلافاتی بایکدیگر داشتند متعاقب انتقال افراد مجروح و آسیب دیده در این نزاع به بیمارستان، یکی از برادران درگیر در این اختلافات به همراه یکی از دوستان خود مجدداً در بیمارستان حاضر و در ادامه با بروز تنش و درگیری مضاعف، این ماجرا ابعاد تازه تری به خود گرفت.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در این حین فرد همراه این برادر، بوسیله یک قبضه اسلحه کلت کمری غیرمجاز با شلیک یک گلوله  به پای یکی از طرفین درگیری،علاوه بر ایراد جراحت به فرد مورد هدف، باعث ایجاد اخلال درنظم و آسایش عمومی در این بیمارستان شد.

هدایتی نیا با بیان اینکه مقام قضایی بلافاصله پس از اطلاع از ماوقع،رأسا در صحنه حادثه حضور یافته و دستورهای قضایی لازم را صادر نموده بیان کرد: ماهیت و ابعاد مختلف این ماجرا تحت بررسی قرار دارد.

وی همچنین از تشکیل پرونده قضایی برای تمامی طرفین درگیر در منازعه و تحت پیگرد  کیفری قرار گرفتن آنان خبر داد و گفت: دادستانی شیروان این اقدام را به مثابه اخلال در نظم و امنیت شهر شیروان تلقی کرده و بر این اساس رسیدگی به این پرونده را در اولویت کاری خود قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.