خراسان شمالی- معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب خروج سنگ شکن ها از داخل حریم شهرهای استان در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

خروج سنگ شکن ها از داخل حریم شهرهای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، گفت: در این جلسه مقرر شد سازمان صمت و راه و شهرسازی از صدور یا تمدید مجوز معادن و واحدهای سنگ شکن داخل حریم شهرهای استان خودداری و معادن و سنگ شکن های موجود به خارج از حریم شهر منتقل گردد.

دادجو تصریح کرد: همچنین بر اعلام برنامه زمانبندی خروج واحدهای داخل حریم شهر توسط صنعت و معدن و حفاظت محیط زیست تاکید شد، ضمنا در همین خصوص ۲ مورد برداشت های معدنی و تمدید فعالیت یک واحد سنگ شکن در حریم شهر بجنورد مورد مخالفت قرار گرفت و مقرر شد واحد های مذکور از حریم شهر خارج شوند.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در ادامه به بررسی تقاضاهای احداث بنا در خارج از محدوده شهرها پرداخته شد که در این خصوص جانمایی دو واحد اقامتگاه بوم گردی به تایید رسید. (یک واحد روستای اسفجیر شهرستان فاروج با مساحت ۴هزارمتر در فاز اول و یک واحد در روستای روئین اسفراین)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.