پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال همواره بازیکنان بزرگی داشته که در فوتبال ایران برای خود اسم و رسم بزرگی داشتند اما اکنون تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به جای پوشیدن پیراهن استقلال باید در لیگ دسته سه توپ بزنند.

۸۰ درصد بازیکنان استقلال در حد لیگ ۳ هستند

قدس آنلاین: «اصغر شرفی» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: متأسفانه استقلال به یک تیم معمولی تبدیل شده و در این فصل عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته است.

وی افزود: استقلال همواره بازیکنان بزرگی داشته که در فوتبال ایران برای خود اسم و رسم بزرگی داشتند اما اکنون ۸۰ درصد بازیکنان این تیم به جای پوشیدن پیراهن استقلال باید در لیگ دسته چهارم توپ بزنند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبالی که این تیم تا بازی‌های اخیر به نمایش گذاشته است کیفیت لازم را نداشته و از نظر فنی قابل قبول نیست.

شرفی تاکید کرد: درباره استراماچونی (آندره‌آ) حرفی ندارم فقط می‌گویم اگر می‌خواهید یک مربی را مورد ارزیابی فنی قرار دهید باید کارنامه او را در گذشته و در تیم‌هایی که مربیگری کرده مرور کنید بعد متوجه می‌شوید وی مربی موفقی بوده است یا خیر.

وی تصریح کرد: با این روندی که از استقلال مشاهده کرده‌ایم بعید به نظر می‌رسد این تیم در لیگ نوزدهم مدعی قهرمانی باشد.

مربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: در شرایط فعلی استقلال مدیریت این تیم نقش تاثیرگذاری دارد زیرا اشتباهات زیادی در انتخاب‌های خود مرتکب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.