۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 673891

مستند بلند "روابط خانوادگی" ساخته ناصر ضمیری به بخش مسابقه اصلی فیلم‌های بلندِ شصت و دومین جشنواره بین المللی مستند و انیمیشن لایپزیک آلمان راه یافت.

«روابط خانوادگی» به لایپزیک رسید

قدس آنلاین: این فیلم که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است، تنها اثر ایرانی حاضر در بخش مسابقه­­ فیلم های بلند مستند در این جشنواره با سابقه و مهم است که با ده فیلم دیگر از سراسر جهان رقابت می‌کند.

جشنواره مستند لایپزیک به عنوان جشنواره‌های الف جهانی که امسال در شصت و دومین دوره برگزاری خود به سر می‌برد، جزو مهمترین و معتبرترین جشنواره‌­های مستند جهان  به شمار می آید.

"ناصر ضمیری" فیلم ساز خراسانی سینمای ایران، ساخت آثار سینمایی  کوتاه و مستند را در کارنامه  خود دارد که آقثارش تاکنون در جشنواره­‌های بسیاری در جهان، به نمایش درآمده است و جوایز متعدد را نیز کسب کرده اند. وی این بار با فیلم مستند بلند "روابط خانوادگی" در یک رویداد جهانی ومعتبر حضور خواهد داشت. ناصر ضمیری به خبرنگار ما گفت: به زودی به همراه تدوین­گر و پژوهش­گر فیلم ندا اسدی، برای نمایش و نقد و بررسی مستند "روابط خانوادگی" در جشنواره­ "لایپزیک " حضور خواهند داشت.

شصت و دومین جشنواره  بین المللی "لایپزیک" از 6تا12آبان در شهر لایپزیک آلمان برگزار می شود.

تهیه کننده و کارگردان روابط خانوادگی ناصر ضمیری است. پژوهشگری و تدوین را ندا اسدی انجام داده است. مسئولیت نور و تصویر را هم ضمیری داشته و معین اسدی صدابرداری را انجام داده است.  همچنین طراحی و ترکیب صدا ، موسیقی و مدیریت تولید بر عهده  احسان افشاریان، عبدی بهروانفر و آمنه رحمانی بوده است. دستیار کارگردان و دستیار تصویرمحسن صادقی بوده و عنوان بندی را هم حمید برزگر اجراکرده است. پوستر فیم نیز توسط طاها ذاکرطراحی شده است. همچنین عکاس  ساغر صادقی ، مترجم  هدا لزگی و هماهنگی نیز حمید نظام خواه بوده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.