به همت مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی به منظور هماهنگی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سوگواری ایام دهه آخر صفر به میزبانی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) برگزار شد.

نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، دبیر کمیته خدماتی اجلاسیه آستان‌های مقدس ایران اسلامی اظهار کرد: این نشست هماهنگی به همت مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی و با موضوع استقبال از زائران پیاده مراسم شهادت امام رضا(ع)برپا شد.
روح‌الله رنجبر با اشاره به جزئیات این نشست عنوان کرد: در این نشست اعضای کمیته خدماتی کارگروه حقوقی، امنیتی و خدماتی درباره نحوه تعامل و همکاری آستان‌های مقدس ایران اسلامی در دهه آخر ماه صفر با یکدیگر تبادل نظر کردند.
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تعامل آستان‌های مقدس در دهه آخر ماه صفر در قالب طرح معین اتفاق می‌افتد؛ بیان کرد: در این نشست نمایندگانی از آستان قدس رضوی و آستان‌های مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد جمکران و نیز نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان اوقاف و امور خیریه حضور یافتند.
دبیر کمیته خدماتی اجلاسیه آستان‌های مقدس ایران اسلامی با اشاره به زمان شروع به کار ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده گفت: فعالیت ایستگاه‌های بیرون شهری از ۲۴ ماه صفر برابر با ۱ آبان و ایستگاه‌های درون شهری از ۲۷ ماه صفر برابر با ۴ آبان شروع می‌شود.
یادآور می‌شود؛ کارگروه حقوقی، امنیتی و خدماتی اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی از جمله کارگروه‌هایی است که باهدف تعامل بیشتر عتبات مقدس ایران با دبیرخانه این اجلاسیه در مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.