البرز- شهردار هشتگرد در خصوص آخرین وضعیت مجتمع تجاری این شهر گفت: باتوجه به جذب سرمایه گذار و اتمام طرح مطالعاتی احداث مجتمع تجاری هشتگرد تا پایان ماه جاری آغاز خواهد شد.

آغاز احداث مجتمع بزرگ تجاری هشتگرد تا پایان ماه جاری

امیر بهمنی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تمام تلاش دستگاه مدیریت شهری هشتگرد بر این است که تعاملات لازم جهت ورود سرمایه گذار به این شهر فراهم و با مشارکت بخش خصوصی در مسیر توسعه گام برداریم.

وی با اشاره به رقم مالی قرارداد احداث مجتمع تجاری گفت: با تلاش شهرداری و همکاری بخش خصوصی سرمایه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان جذب شده و این در حالی است که ارزش این طرح بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بوده و شهرداری با در اختیار نهادن ملک و مجوزهای لازم جهت ساخت در این پروژه سهیم است.

شهردار هشتگرد همچنین از احداث چمن مصنوعی خبرداد و گفت: باتوجه به نیاز اساسی شهر به مجموعه های تفریحی و ورزشی احداث زمین چمن ترک آباد در حالی آغاز شده که توسعه این قبیل اماکن در دستور کار قرار گرفته است و بزودی شاهد احداث مجموعه های بیشتری در سطح شهر خواهیم بود.

بهمنی به آخرین وضعیت تملک خیابان ۱۶ متری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از دریافت درخواست های مردم و بررسی لازم، بازگشایی و تملک این خیابان انجام شد و عملیات زیرسازی و روسازی آسفالت بر آن صورت پذیرفت.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل روستایی گفت: در روزهای اخیر نمایشگاه توسعه توانمندی های روستایی با استقبال مردم در شهر هشتگرد برگزار شد و باعث خرسندی است که این دست مشاغل ارزشمند مورد حمایت شهرداری قرار گرفته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.