البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج از کاهش قیمت قطعات یدکی خودرو خبرداد و گفت: نرخ لوازم خودرو در ۲۰ روز اخیر ۲۰ درصد کاهش یافته است.

قیمت لوازم یدکی خودرو ۲۰ درصد کاهش یافته است

سید احمد موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: کاهش نوسانات بازار ارز و نیز تسهیل در امور گمرکی کاهش قیمت لوازم یدکی را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در گذشته بین ثبت سفارش و تحویل قطعات به فروشگاه ها حدود ۵ ماه زمان صرف می شد این در حالی است که اکنون قطعات ظرف مدت ۲ ماه بعد از سفارش به مغازه ها تحویل داده می شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج با بیان این که رکود بازار همچنان برجای خود باقی است گفت: کاهش قیمت ها تا این لحظه تأثیری بر رکود بازار نداشته و تجربه نشان داده نوسان قیمت ارز همواره رکود را به دنبال دارد.

موسوی ضمن رضایت از کیفیت اجناس ایرانی گفت: خوشبختانه مواد اولیه بدون مشکل خاصی از ترکیه وارد می شود و شرکت های ایرانی به خوبی درحال رقابت با کالاهای مشابه خارجی هستند و گرانی قطعات خارجی باعث حمایت مردم از تولیدات داخلی شده است.

وی ضمن پیش بینی در خصوص آینده بازار لوازم یدکی گفت: افزایش یا کاهش مجدد قیمت بعید به نظر می رسد و در صورت ثبات قیمت ها روزهای خوبی برای بازار قطعات خودرو در ۶ ماه پایانی سال پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.