گلزنی کریم انصاری فرد رکورد تازه ای را برای او خلق کرد تا پس از مدت‌ها دوباره در قاب رسانه‌ها قرار بگیرد.

با پیروزی بر بحرین به استقبال نبرد با عراق می‌رویم

قدس آنلاین: انصاری فرد که بیست و ششمین گلش را با پیراهن تیم ملی به ثمر رساند آن هم در حالی که تنها یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی بوده، حالا امیدوار است با چهار گلی که به تنهایی وارد دروازه کامبوج کرد، در بازی‌های آینده بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. شاید با حضور سردار آزمون که ویلموتس با تعویضش به نوعی درصدد حفظ این بازیکن برآمد، بازگشت کریم به خصوص در بازی‌های سخت‌تر به ترکیب اصلی کمی دشوار باشد اما به هرحال این چهار گل انصاری فرد را دوباره در بازی‌های ملی احیا کرد.

*دراین بازی موفق شدی تعداد گل‌های ملی ات را افزایش دهی. چه حسی داری؟

گل زدن برای تیم ملی لذتبخش است. اما فکرش را نمی‌کردیم که با این نتیجه کامبوج را ببریم. تیم در خط حمله آزاد بود و خوشبختانه موفق شدیم نتیجه مطلوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

*بانوان هم درکنار شما این پیروزی را دیدند.

از مدت‌ها قبل گفته شده بود که خانم‌ها به ورزشگاه می‌آیند. ما هم خوشحالیم که توانستیم آن‌ها را با یک برد پر گل خوشحال کنیم. امیدوارم دربازی‌های بعد هم بتوانیم مقابل خانم‌ها بردها را تکرار کنیم.

*به نظر می‌رسد ویلموتس تأکید بسیاری به بازی هجومی دارد.

بله، ایشان دوست دارد تیم رو به جلو بازی کند واگر دقت کرده باشید سیستم بازی ما خیلی هجومی بود و از همان ابتدای بازی سعی کردیم دروازه حریف را باز کنیم که موفق هم بودیم. ما درهر نیمه هفت گل به ثمر رساندیم و به طور میانگین هر ۶ دقیقه یک گل زدیم. باید بتوانیم همین شیوه هجومی را حفظ کنیم. فکر می‌کنم در بازی با بحرین محک جدی‌تری درانتظار ما باشد.

* بازی با بحرین را چه طوری می‌بینی؟

هدف ما کسب سه امتیاز از بحرین است اما این تیم پیشینه خوبی دارد و گاهی فوتبال ایران را اذیت کرده است. بی گمان آن‌ها با همان انگیزه‌ها گام به میدان می‌گذارند اما ما روش‌های هجومی مان را به آن‌ها تحمیل خواهیم کرد. می‌خواهیم از بحرین هم با دست پر برگردیم و ۹ امتیازی شویم. این بازی برای ما خیلی مهم است چون یک ماه پس از آن باید مقابل عراق بازی کنیم. فکر می‌کنم ایران وعراق شانس نخست گروه برای صعود از این مرحله هستند.

*ازاین تعداد گلی که وارد دروازه کامبوج کردید مغرور نمی‌شوید؟

خوشبختانه اغلب بازیکنان با تجربه هستند و بعید است که دچار غرور شوند. اگر ما بی انگیزه بودیم به همین تیم ۱۴ گل نمی‌زدیم چون بی‌گمان آن‌ها را جدی گرفتیم و از ابتدای بازی با همه وجود بازی کردیم. دربازی‌های بعد هم همین‌طور خواهد بود. ما با تمام قوا مقابل بحرین قرار می‌گیریم بدون اینکه مغرور شویم.

*درباره شرایط خودت در لیگ قطر هم بگو.

شرایطم خدا را شکر خوب است. در لیگ قطر وضعیت خوبی دارم. تیم السیلیه فصل گذشته سهمیه آسیا گرفته است و باید ببینم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. فضای تازه‌ای را تجربه کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.