خراسان شمالی-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با پیگیری های استاندار خراسان شمالی شاهد برقراری نخستین پرواز از فرودگاه بجنورد به عتبات عالیات خواهیم بود که هدف اصلی ما استمرار در برقراری پروازهای بین المللی خواهد بود.

هدف اصلی،استمرار پروازهای بین المللی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر ولی الله حیاتی در نشستی باعنوان پرواز عتبات عالیات اظهار داشت: در حال حاضر راحت ترین راه برای رسیدن به عتبات عالیات از طریق حمل و نقل هوایی است و سازمان حج و زیارت استان باید به سمتی پیش برود که اعزام کاروان های عتبات عالیات از طریق هوایی از بجنورد صورت پذیرد.

وی افزود: پروازهای بین المللی استمرار می یابد به شرطی که اطلاع رسانی های کافی برای مردم انجام شود و امیدواریم با این اطلاع رسانی ها شاهد متقاضیان بسیاری باشیم ضمن اینکه می توان به آژانس های مسافرتی تسهیلاتی داد تا آنان به صورت اقساط به زائران ارائه خدمت دهند.

حیاتی تصریح کرد: همچنین استاندار خراسان شمالی مصمم به برقراری پروازهای حج عمره از این استان است که اگر اطلاع رسانی هایی خوبی انجام شود ممکن است استانهای همجوار از این پروازها استقبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.