فراخوان نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» به دبیری رضا دادویی اعلام شد.

اعلام فراخوان نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر»، پس از هشت دوره برگزاری جشنواره تئاتر «ثمر» نهمین دوره این جشنواره از ۹ تا ۱۹ اسفند در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

نهمین دوره این جشنواره از ۹ لغایت ۱۹ اسفند ماه در عمارت نوفل لوشاتو به دبیری رضا دادویی برگزار می‌شود، این جشنواره توسط موسسه پردیس جوان ثمر با مجوز رسمی از مرکز هنرهای نمایشی در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره در پنج بخش مسابقه تئاتر صحنه، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه تئاتر محیطی (اجرا در محیط تعریف شده توسط گروه)، مسابقه عکاسی، پوستر و تیزر  و بخش مهمان برگزار می‌شود.

در بخش مسابقه تئاتر صحنه که به صورت رقابتی برگزار می‌شود و در تمامی بخش های هنری به برگزیدگان لوح و تندیس ثمر و جوایز  نقدی اهدا می‌شود. مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در این بخش تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ است.

در بخش نمایشنامه‌نویسی که موضوع آن آزاد است و به صورت رقابتی خواهد بود به برگزیده لوح، تندیس و جایزه نقدی اهدا می‌شود که مهلت بارگذاری نمایشنامه‌های بخش نمایشنامه‌نویسی نیز تا ۱۰ آذرماه ۱۳۹۸ است.

در بخش مسابقه تئاتر محیطی که به پیشنهاد مدیر کل هنرهای نمایشی برای اولین بار به این جشنواره اضافه شده و به صورت رقابتی برگزار خواهد شد نمایش ها بر اساس محیط تعریف شده توسط گروه نوشته و در همان محل اجرا، داوری خواهد شد و در سه بخش آن به برگزیدگان لوح، تندیس ثمر و جوایز  نقدی اهدا می‌شود. مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در این بخش تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ است.

دبیرخانه نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر بخش عکاسی، پوستر و تیزر را در راستای جذب و حمایت از عکاسان تئاتر و طراحان گرافیک و کنشگران عرصه تبلیغات تئاتر دانشجویی برگزار خواهد کرد که به صورت رقابتی بوده و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد. فراخوان این بخش از مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بخش مهمان جشنواره رقابتی نبوده و به انتخاب دبیرخانه از بین متقاضیان خواهد بود که مهلت ثبت نام و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در این بخش تا ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸ است.

متن کامل فراخوان  به صورت PDF در وبسایت www.samarfestival.com قابل بارگذاری و دریافت است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.