سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: فوتبال خراسان از دیرباز نقش‌ موثر و تعیین‌کننده‌ای در تیم های ملی فوتبال کشور داشته است و بدون شک با برگزاری دوره‌های استعدادیابی مختلف و توجه به سنین پایه میتوان آینده خوبی برای فوتبال استان متصور بود.

چشم‌انداز روشن و امیدوارکننده‌ای پیش روی فوتبال خراسان رضوی است
به گزارش قدس آنلاین ، محمد یاوری ، در خصوص حضور در خراسان رضوی و بازدید از طرح پایش استعدادها در مناطق هفت‌گانه این استان اظهار کرد: برنامه های تیم زیر ۱۴ سال را از ابتدای سال ۹۸ شروع کردیم و تاکنون پنج مرحله اردو  برگزار کرده‌ایم. سیاست کلی ما، بازدید و دعوت از تمام بازیکنان کشور است و برای همین در هر فرصتی اقدام به استعدادیابی در استان های کشور می‌کنیم.

یاوری ادامه داد: ۱۲۰ نفر در این اردو از هفت منطقه استان حضور دارند و منتخبین به اردوی آبان ماه دعوت می‌شوند. اردویی هم در ۲۲ مهر برگزار می‌شود که نفرات آن از قبل دعوت شده اند. این بازیکنان در تورنمنت های تیم ملی جوانان، دو سال دیگر حاضر خواهندبود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در سال های اخیر شاهد آن هستیم، امیدواریم بازیکنان بیشتری از استان خراسان رضوی را در رده های سنین پایه تیم ملی شاهد باشیم.

یاوری با تاکید بر اینکه تیم ملی متعلق به بچه های تمام کشور است، افزود: آنگونه که به نظر می‌رسد، در رده نونهالان نیاز به کار بیشتری داریم و مربیان ردههای پایه در سطح استان و کشور باید به‌روزتر شوند و نیازهای این رده‌ها را بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.

یاوری در پایان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان پیوسته آماده همکاری با همه استان‌هاست، اظهارکرد: چشم‌انداز تعامل با استان خراسان رضوی نیز همیشه مثبت بوده چراکه مربی های خوب و مدیران توانمندی در این استان می‌بینیم، تعامل بین ما و هیات فوتبال استان خراسان رضوی وجود داشته و استمرار نیز خواهد داشت.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.