خوزستان_ استاندار خوزستان گفت: جامعه ایرانی از حالت سنتی به سمت توسعه یافتگی ست و غبار سنتی بودن را پشت سر می گذارد، لذا باید به قابلیت های بانوان بها داد.

جامعه سنتی ایران در حال گذر است پس باید به بانوان بها داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در انتخابات هیئت رییسه مجمع مشورتی بانوان استان خوزستان که امروز۲۰ مهر در محل هتل نیشکر برگزار شد، بیان کرد: نیمی از جامعه بانوان هستند و بنا به اقتضای روش های کشور ممکن است ۵۰ درصد آنها فعالیت نداشته نباشند. اما بانوان در حال پویا شدن هستند و بر اساس ظرفیت هایی که می توانند پیاده کنند نقش بیشتری در اختیار می گیرند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید جامعه به قابلیت های بانوان بها دهد،گفت: جامعه ایران از حالت سنتی به سمت توسعه یافتگی ست و غبار سنتی بودن را پشت سر می گذارد. همه سنتها بد نیست و بقیه نیز قابل اصلاح است که باید در این بین بانوان جایگاه خود را بدست بیاورند.

وی ادامه داد: امیدواریم این نهال در غالب یک مجموعه، حقوق خود را طلب کند چرا که تصمیم گیری های فردی به جایی نمی رسد. لذا اگر سازمان یافته باشد می توانند حرف خود را به کرسی بنشانند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: جایگاه مدیریت و تصدی آن برای اعمال نظرات،راهکار لازم است اما تمام حقوق نیز گرفتن مدیریت نیست تاثیر داشتن در جامعه منطقه و کشور مهم تر است.

شریعتی افزود: با گرایشی که دختران ما در تحصیل دارند که گوی سبقت را از آقایون ربوده اند، آینده روشنی هم برای بانوان و هم کشور تصور می شود. استعداد هایی که قبل از این نادیده گرفته می شد بخش قابل توجهی از دانشگاه ها را در اختیار گرفتند که در تربیت نسل آینده و ایجاد جامعه ای پویا و توسعه یافته تاثیر گذار است.

وی در پایان یادآور شد: این بارقه امیدی است تا بتوانیم با روش های دمکراتیک و انتخابات گسترش تمکین به رای اکثریت نیز توسعه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.