معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۸۷ اثر نمایشی از ۱۵ شهرستان به دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان رسید.

  ۸۷ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی رسید

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رضا محمدی روز شنبه  افزود: از کل آثار رسیده، ۵۴ اثر مربوط به شهرستان مشهد است که از این تعداد ۱۵ اثر برای تماشای فیلم و ۳۹ اثر برای اجرای حضوری مورد بازبینی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: ۳۳ اثر نیز مربوط به شهرستان های سبزوار، خوشاب، نیشابور، کاشمر، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام، خواف، سرخس، فریمان، قوچان، باخرز، طرقبه شاندیز و چناران است که در نوبت بازبینی قرار دارند.

وی گفت: بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی از ۲۲ مهر ماه امسال در مشهد آغاز می شود و اجرای کل آثار منتخب از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه خواهد بود.

دبیر بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی افزود: تعدد مشارکت و حضور پر رنگ شهرستان‌ها و حضور کارگردانان جوان به نسبت سال‌های گذشته، از ویژگی ‌های جشنواره امسال است که موجب رونق آن خواهد شد. 

خراسان رضوی ۴۱ گروه نمایشی ثبت شده دارد. تئاتر این استان بعد از تهران از نظر گروههای نمایشی، آموزش، تعداد آثار و کیفیت کار رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.