نائب رئیس هیات مدیره میدان بار نوغان گفت: طبق مصوبه هیأت امناء، میدان بار نوغان نیز جهت ورود خودرو برای پارکینگ عوارض دریافت می کند.

میدان بار نوغان عوارضی شد/ دریافت ورودی پارکینگ  در میدان بار نوغان

به گزارش قدس آنلاین، سعید غیور نائب رئیس هیأت مدیره میدان بار نوغان مشهد گفت : طبق مصوبه هیأت امناء میدان بار نوغان از تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ مانند میدان بار سپاد ،رضوی و گل فتح آباد ورودی دریافت می کند.

او ادامه داد: میدان بار داخل طرح بافت فرسوده قرار گرفته است و شهرداری قصد تخریب این میدان را داشت که ما اجازه این تخریب را انجام ندادیم.

نائب رئیس هیأت مدیره میدان بار نوغان گفت: در ۵ سال پیش شهرداری نیز برای ما محدودیت ایجاد کرده بود و یک در ورودی وجود داشت که این مسئله  مشکلات زیادی از جهت رفت و آمد برای شهروندان به وجود می آورد.

غیور افزود: برای حل این مشکلات مکاتباتی را با شهرداری منطقه ،مجلس و شورای شهر و هر نهادی که لازم بوده است تهیه کردیم  تا مجوز درب ورودی را بگیریم.

او تصریح کرد: با مجوز صادر شده به سراغ شهرداری رفتیم تا هزینه را بدهد و درب ورودی را طبق جواز ساخت، سال ۵۱ به صورت قبل برگردانند اما شهرداری اظهار داشت که اعتبار لازم را ندارد.

نائب رئیس هیأت مدیره میدان بار نوغان گفت: با جابه جایی تیرهای برق ،خطوط تلفن و لوله های گاز که هزینه آن را کسبه میدان بار متقبل شدند، توانستیم درب اصلی را بازگشایی کنیم.

غیور افزود: کسبه از قبل ماشین های خود را داخلی خود میدان می گذاشتند و مکانی برای  ماشین شهروندان وجود نداشت.

او تصریح کرد: خارج از میدان بار برای کسبه،  پارکینگ رایگان اختصاص دادیم تا  فضای داخلی میدان تنها به شهروندان اختصاص یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.