رئیس سازمان حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۵۴۰۰۹نفر از استان خراسان رضوی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و به زائران توصیه می شود که اقامت خود در کربلای معلی را به حداقل برسانند.

ثبت نام ۲۵۴۰۰۹نفر از خراسان رضوی  در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین/ زائران اقامت خود در کربلای معلی را به حداقل برسانند

جواد شاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تاکنون ۲۵۴۰۰۹نفر از استان خراسان رضوی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که امسال در مجموع از استان خراسان رضوی ۲۸۰هزار نفر با ثبت نام در سامانه سماح در این مراسم شرکت کنند این در حالی است که سال گذشته ۱۸۵هزار نفر از استان در پیاده روی اربعین حضور پیدا کردند.

 رئیس سازمان حج  و زیارت استان خراسان رضوی افزود: به زائران توصیه می شود که حتما به اطلاعیه های ستاد اربعین توجه کامل داشته باشند و با توجه به حضور بی نظیری که امسال در این مراسم صورت گرفته است و ازدحام جمعیتی که وجود دارد ، ماندگاری در کربلای معلی به صورت محدود باشد و اقامت خود در این شهر را کوتاه کنند و به محض سلام و عرض زیارت سید الشهداء (ع) فرصت حضور سایر زائران در این شهر را فراهم کنند.

شاد با بیان اینکه زائران به قوانین و مقررات کشور عراق توجه داشته باشند،افزود: سازمان حج و زیارت خراسان رضوی نیز امسال در کنار سایر کمیته های اربعین ، وظایفی از جمله مساعدت در زمینه اعزام اتباع خارجی استان خراسان رضوی  در جهت گرفتن ویزا  انجام داده است و تعدادی از نیروهای این مجموعه نیز به صورت راهنما به کشور عراق اعزام شده اند تا در آنجا در جهت راهنمایی و کمک به زائران انجام وظیفه کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.