البرز- پیشکسوت البرزی والیبال ایران ضمن دفاع از عملکرد تیم ملی در جام جهانی ژاپن گفت: مسئله برد و باخت در تمام رشته های ورزشی وجود دارد و نباید انتظارات زیاد از ملی پوشان باعث برهم خوردن آرامش تیم شود.

 باید تکلیف خود را با کولاکوویچ بدانیم/عملکرد تیم ملی والیبال قابل دفاع است

محمود افشار دوست در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شکست های تیم ملی در جام جهانی را حاصل ضعف کادرفنی نمی دانم بلکه معتقدم باید تکلیف مان با کولاکوویچ مشخص باشد و بدانیم که چه چیزی از او می خواهیم.

وی ادامه داد: فدراسیون باید انتظارات خود از کادرفنی را مشخص کند که برای حضور در  لیگ جهانی، جام جهانی و سایر مسابقات چه اهدافی را دنبال می کند.

دبیر سابق فدراسیون والیبال تغییر کادرفنی در شرایط کنونی را امری غیر منطقی دانست و گفت: دی ماه سال جاری مسابقات انتخابی المپیک را در پیش داریم و در شرایط حساس کنونی منطقی به نظر نمی آید که کادر جدید در تیم ملی فعالیت کند.

افشاردوست تصریح کرد: بهتر است هرچه سریع تر حواشی پیرامون تیم ملی والیبال برطرف شود چراکه ادامه این روند باعث برهم خوردن آرامش بازیکنان و به ضرر ورزش کشور خواهد بود.

وی ضمن درخواست از سرپرست البرزی فدراسیون والیبال گفت: آقای فتاحی مسئولی جوان است و بدون شک برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تلاش می کند این در حالی است که از وی انتظار می رود تا در بحث مربوط به تیم ملی ورود کرده و آرامش لازم را به تیم القا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.