استاندار خراسان رضوی گفت: رتبه کشور در حوزه کسب و کار در سال ۹۳، ۳۵۲ بوده که امسال به ۱۲۸ رسیده است و اگر بروکراسی نحس اداری و قواعد زاید و مانع توسعه را مرتفع کنیم، رتبه کسب و کار بین رتبه یک تا ۳۰‌ قرار خواهد گرفت.

بروکراسی نحس اداری را مرتفع کنیم رتبه کسب‌وکارمان بهبود می‌یابد
به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم‌حسینی امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در محل مجتمع قضایی دادگاه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از دی ماه سال ۹۷ تاکنون آقای صادقی، دادستان سابق مشهد، حمایت‌های جدی داشتند و اعضای شورای تامین استان در جهت تعالی اقتصادی و فرهنگی استان تلاش کردند و تلاش خواهند داشت.

وی افزود: دستگاه قضا خود را مکلف می‌داند که در حقوق عامه وارد شود. فضای کسب و کار کشور امروز زیبنده جمهوری اسلامی نیست. فضای کسب و کار، کارآمد بودن دستگاه اجرایی و پایین بودن پرونده‌های قضایی است. رتبه کشور در حوزه کسب و کار در سال ۹۳، ۳۵۲ بوده که امسال به ۱۲۸ رسیده است.

رزم‌حسینی بیان کرد: در رتبه کسب و کار سه اصل ثبات سیاسی و امنیت کشور، قوانین و مقررات و بروکراسی اداری مهم است. ما در ثبات سیاسی و امنیتی از شرایط خوبی برخورداریم. کشور اقتدار سیاسی خوبی دارد و امنیت آن پایدار است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر بروکراسی نحس اداری و قواعد زاید و مانع توسعه را مرتفع کنیم، رتبه کسب و کار باید بین رتبه یک تا ۳۰‌ قرار بگیرد. تا زمانی که رتبه و فضای کسب و کار افزایش نیابد، دستگاه قضایی باید منتظر پرونده‌ها و فسادهای جدید باشد. با حضور معین‌های اقتصادی نرخ بیکاری و آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.