آبادان - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: موکب‌های این ستاد تا چهار روز بعد از اربعین حسینی در مناطق مرزی برپا بوده و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

ارایه خدمات پزشکی توسط موکب های ستاد فرمان اجرایی به زائران

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد مخبر دزفولی یکشنبه در بازدید از مرز بین المللی شلمچه اظهار داشت: خدمت رسانی به زائران اربعین از سوی ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به سال های گذشته ۲ برابر شده تا زائران به سهولت عازم عتبات عالیات شوند.

وی افزود: در مرزهای خسروی، مهران، چذابه، شلمچه، میرجاوه و همچنین در خاک عراق ۱۲ موکب از سوی ستاد اجرایی فرمان امام برپا شده است و روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران توزیع می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در صورت نیاز خودروهایی برای تردد زائران اربعین از سوی ستاد اجرایی فرمان امام پیش بینی شده است تا در مسیر بازگشت زائران را جا به جا کنند.

مخبر دزفولی با اشاره به تجهیز داروخانه و پایگاه بهداشتی در چهار مرز ایران از سوی ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: خدمات چشم پزشکی، آزمایشگاه و تامین دارو از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این ستاد به زائران اربعین بوده که در این راستا ۱۵۰ تخت بیمارستانی نیز تدارک دیده شده است.در نجف و کربلا نیز ۲ پایگاه درمانی و در مهران، سامرا و میرجاوه نیز تعدادی پایگاه درمانی مستقر شده است.

وی افزود: در تمامی موکب های ستاد اجرایی فرمان امام خدمات فرهنگی ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.