بندرعباس - اولین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی کارگران کشور صبح روز یکشنبه در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس آغاز شد.

رقابت های کبدی ساحلی کارگران در بندر عباس آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین؛ رییس هیات‌های ورزشی کارگری هرمزگان روز یکشنبه در آیین آغاز رقابت‌های کبدی ساحلی کارگران کشور اظهار داشت: هشت تیم از هفت استان به مدت سه روز در نوبت های صبح و عصر با میزبانی هیات ورزش کارگری این استان به رقابت می پردازند.

بهزاد نامورجاه ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه الف شامل فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و خراسان جنوبی و گروه ب شامل فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد یزد و گلستان می‌شوند.

وی اضافه کرد: در صورت تامین پشتیبان مالی، امکان اعزام تیم‌های برتر این رقابت‌ها به رقابت‌های بین المللی قهرمانی کارگران فراهم می‌شود.

رییس هیات‌های ورزشی کارگری هرمزگان افزود: شهرداری بندرعباس، هیات کبدی این استان، شرکت فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در برگزاری رقابت‌های کبدی ساحلی کارگران کشور همکاری دارند و آیین پایانی رقابت‌ها ساعت ۹ صبح روز ۲۲ مهر برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی خلیج فارس پخش می‌شود.

کبدی بازی بیرون سالنی و سالنی پرتحرک است که ترکیبی از کشتی و راگبی بوده و برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازی باید مهارت، انعطاف پذیری، چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرات داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.