قزوین - استاندار قزوین گفت: رتبه صادرات استان در کشور با توجه به ظرفیت‌های بالای اقتصادی آن به هیچ وجه قابل قبول و رضایت بخش نیست.

رتبه صادرات قزوین قابل رضایت نیست

به گزارش قدس آنلاین؛ استاندار قزوین روز یکشنبه در کارگروه اشتغال استان قزوین افزود: پایین بودن سهم صادراتی استان در کشور باید با تشکیل کارگروه ویژه و اختصاصی مورد پیگیری و آسیب شناسی قرار گیرد چرا که سهم ۰.۶ صادراتی استان از کل کشور قابل قبول نیست.

هدایت الله جمالی پور افزود: اینکه استان قزوین با بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی جزو استان های برتر صنعتی کشور به شمار می رود اما سهم صادراتی آن بسیار پایین است قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه کارگروه اشتغال، تولید و صادرات در استان بسیار با اهمیت است و باید مورد اهتمام مدیران قرار گیرد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا شاهد رونق سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

جمالی پور همچنین در بخش دیرگی از صحبت های خود گفت: برای توانمندسازی زنان روستایی نیز باید مدیرکل زنان و خانواده استانداری و همچنین مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری پای کار باشند.

استاندار قزوین بر اقدامات دستگاه‌های استان به منظور تامین منافع ملی تاکید کرد و گفت: عملکرد مجموعه مدیران استان باید زنجیره‌وار و در راستای تامین منافع ملی باشد.

جمالی پور همچنین به تشویق عملکرد دستگاه‌هایی که پرداخت خوبی دارند پرداخت و گفت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به بانک‌هایی که در حوزه اشتغالزایی و تسهیلات رونق تولید عملکرد خوبی دارند مراتب تجلیل را در دستور کار قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.